تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زیباجو : جزئیات سقوط بالگرد در دریاچه چیتگر

سخنگوی اورژانس کشور خبر داد:


جزئیات سقوط بالگرد در دریاچه چیتگر | ۲ نفر از مصدومان جان خود را از دست دادند


زندگی > سلامت – همشهری آنلاین:
سخنگوی اورژانس کشور با اشاره به حادثه سقوط بالگرد در دریاچه چیتگر، اظهار داشت: این حادثه در ساعت ۱۱ و ۳۷ دقیقه صبح سه شنبه ۱۶ آذربه اطلاع اورژانس کشور رسید و پس از آن، ۷ دستگاه آمبولانس و یک بالگرد اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.

به گزارش وبدا، مجتبی خالدی اظهار داشت: مصدومان این حادثه پس از بیرون کشیدن از آب، به بیمارستان‌های امام خمینی(ره)، فیاض‌بخش، شهید چمران و تریتا مننتقل شدند.

وی با بیان اینکه دو نفر از مصدومان این حادثه جان خود را از دست داده اند، یادآور شد: مصدوم ۴۶ ساله ای در بیمارستان تریتا و مصدوم ۵۳ ساله ای که به بیمارستان فیاض بخش منتقل شده بودند، جان خود را از دست دادند.

سخنگوی اورژانس کشور گفت: از ۸ نفر سرنشین این بالگرد ۷ نفر از آنها به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی منتقل شده اند و در حال حاضر، اقدامات درمانی مناسب برای ۵ تن از مصدومان در حال انجام است.

زیباجو

حتما بخوانید :   چرا دویدن قدرت حافظه را تقویت می‌کند؟




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زیباجو : جزئیات سقوط بالگرد در دریاچه چیتگر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..