تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گواردیولا: بابت صعود از این گروه دشوار خوشحالم

کد خبر: ۴۳۶۷۵۶

۱۷۱  بازدید

وبسایت نود: پپ گواردیولا پس از تساوی ۱-۱ مقابل سلتیک در هفته آخر مرحله گروهی لیگ قهرمانان ضمن ابراز رضایت از عملکرد تیمش عنوان کرد بابت صعود از این گروه دشوار خیلی خوشحال است.

پپ گواردیولا پس از بازی به شبکه BT Sports گفت:

خیلی خوشحام که از این گروه بسیار دشوار که تیم های عالی در آن بودند صعود کردیم. صعود از گروهی که تیم های بارسلونا، مونشن گلادباخ و سلتیک در آن بودند فوق العاده است چون منچستر سیتی هنوز تیم تازه واردی در این جام محسوب می شود. ما باید احترام دیگر باشگاه های حاضر در لیگ قهرمانان را جلب کنیم. مشتاق قرعه کشی روز دوشنبه هستیم.

از بازی تیم خوشحالم. خیلی خوب بازی کردیم. بازیکنان باتجربه مثل زابالتا، سانیا و نولیتو به جوانان کمک کردند و بازی خوبی بود. موقعیت های گلزنی زیادی داشتیم و از این بابت خوشحالم.

گواردیولا همچنین درباره گلزنی پاتیک رابرتز برای سلتیک که به صورت قرضی از سیتی به این تیم رفته گفت:

برای پاتریک رابرتز خوشحالم. بازی خوبی داشت. ما با فراهم کردن این فرصت که بتواند هر هفته بازی کند به دنبال کمک به او هستیم. قرارداد قرضی به هر دو باشگاه کمک کرده است. در پایان فصل درباره آینده رابرتز تصمیم می گیریم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گواردیولا: بابت صعود از این گروه دشوار خوشحالم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..