تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نمایش فیلم مستند «A157» در جشنواره فیلم «واچ داكز» لهستان

فیلم مستند «A157» محصول سازمان سینمایی حوزه هنری در بخش رقابتی جشنواره بین‌المللی فیلم «واچ داكز» لهستان به نمایش درمی‌آید.

به گزارش حوزه سینماگروه فرهنگیباشگاه خبرنگاران جوان؛ پایگاه خبری حوزه هنری، فیلم مستند «A157» به كارگردانی بهروز نورانی پور از تولیدات «مركز مستند سوره» وابسته به سازمان سینمایی حوزه هنری، در شانزدهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم حقوق بشر«واچ داكز» با دیگر آثار راه یافته به این جشنواره به رقابت خواهد پرداخت. 

جشنواره «واچ داكز» كه مختص فیلم‌های مستند بوده، یكی از مهم ترین جشنواره‌های فیلم در زمینه حقوق بشر است.  
 
مستند «A157» تاكنون جوایز بسیاری را در داخل كشور از جمله جشنواره فیلم فجر، مقاومت، سینماحقیقت و … كسب كرده و این چهارمین حضور بین‌المللی این فیلم است.
 
این فیلم در اولین حضور بین‌‎المللی خود در جشنواره بین‌المللی فیلم‌های مستند و انیمیشن «لایپزیگ» آلمان با یازده اثر دیگر از سرتاسر جهان برای دریافت جایزه كبوتر طلایی این جشنواره به رقابت پرداخت و ضمن استقبال مخاطبین، نامزد دریافت سه جایزه از جمله حقوق بشر، دستاورد فنی و كبوتر طلایی شد.
 
دومین حضور بین‌المللی «A157» در جشنواره فیلم مستند «داكیومنت آرت» آلمان و سومین حضور این مستند در بخش رقابتی چهاردهمین دوره جشنواره «سینیه دو نویی» فرانسه بود.
 
شانزدهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم حقوق بشر«واچ داكز» از 19 الی 25 آذرماه در شهر ورشو كشور لهستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نمایش فیلم مستند «A157» در جشنواره فیلم «واچ داكز» لهستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..