تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




درخواست سناتور آمریکایی از ترامپ درباره برجام

کد خبر: ۴۳۶۷۱۹

۴۶  بازدید

خبرگزاری مهر: یک سناتور آمریکائی در نامه ای از رئیس جمهور منتخب این کشور خواست تا در برجام بازنگری کرده و آن را مورد مذاکره مجدد قرار دهد.

به گزارش هیل، سناتور «استیو دینز» با ارسال نامه ای به «دونالد ترامپ» رئیس جمهور منتخب آمریکا از وی خواست تا پس از ورود به کاخ سفید در ماه ژانویه سال آتی میلادی در توافق هسته ای کشورهای ۱+۵ با ایران موسوم به «برجام» تجدیدنظر کند.

وی در نامه تبریک خود خطاب به رئیس جمهور منتخب آمریکا نوشته است: دولت کنونی علاوه بر اتخاذ سیاست های مضر، نتوانست به حمایت از اصلاحات معقول و مورد نیاز در زندگی آمریکائی ها بپردازد.

در بخشی از نامه ۷ صفحه ای وی به توافق هسته ای ۱۴ جولای ۲۰۱۵ (۲۳ تیرماه سال ۱۳۹۵) میان کشورهای ۱+۵ با ایران نیز اشاره شده است.

سناتور «استیو دینز» در این باره تأکید کرده است: باید در توافقی که شکل گیری و مذاکره آن ضعیف بود، بازنگری شده و مذاکره مجدد به انجام برسد.

وی در ادامه مدعی شد: مذاکره مجدد درباره این توافق حیاتی و مهم است تا تضمین شود که ایران پاسخگوی اقدامات بی ثبات کننده خود در منطقه و تهدید متحدان ما باشد؛ یعنی مجموعه اقداماتی که باعث شد آمریکائی ها به گروگان گرفته شده و یا کشته شوند.

این در حالیست که ترامپ در جریان کارزار انتخاباتی خود اعلام کرده بود درصورتیکه به ریاست جمهوری انتخاب شود، یا توافق هسته ای را پاره کرده و یا به مذاکره مجدد درباره آن اقدام خواهد نمود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «درخواست سناتور آمریکایی از ترامپ درباره برجام»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..