تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ترکیب پاری سن ژرمن - لودوگورتس

کد خبر: ۴۳۶۷۰۰

۴۳  بازدید

دو تیم پاریسن ژرمن و لودوگورتس در حالی به مصاف یکدیگر خواهند رفت که پاریسی ها به فکر صدرنشینی و لودوگورتس به دونبال کسب جواز حضور در لیگ اروپا خواهد بود.

وبسایت نود: پاریسی ها در این دیدار نیاز به پیروزی دارند تا بتوانند به عنوان صدر نشین به مرحله بعد لیگ قهرمانان اروپا صعود کنند همچنین این تیم در صورتیکه آرسنال مقابل بازل به نتیجه ای جز پیروزی برسد، حتی با کسب تساوی نیز به عنوان صدر نشین به مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا صعود خواهد کرد.

از سوی مقابل لودوگورتس نیز برای حضور در لیگ اروپا نیاز به پیروزی در این دیدار دارد تا به لطف نتیجه رو در روی بهتر مقابل بازل به عنوان تیم سوم این گروه به لیگ اروپا صعود کند، با این حال به نظر میرسد هر دو تیم برای پیروزی پا به این دیدار خواهند گذاشت.

پاریسن ژرمن: آرئولا - مونیه - مارکینیوش - سیلوا - مکسول - موتا - ماتوئیدی - دی ماریا - بن عرفا - لوکاس - کاوانی

لودوگورتس: استویانوف - سیسینیو - پلاستون - موتی - پیمنتا - دیاکوف - مارسلینو - آنیست - میسیجان - کافو - وندرسون




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ترکیب پاری سن ژرمن - لودوگورتس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..