تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استقرار اتوبوس مشاوره رایگان ایدز در کرج

دکترشهپر طاهری شامگاه سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود:یک دستگاه اتوبوس از امروز برای مدت پنج روزبه استثنای روزهای پنجشنبه و جمعه از ساعت 10 صبح تا 16 برای نمونه گیری و افزایش دسترسی شهروندان به خدمات آموزشی، مشاوره و انجام تست های اچ.ای.وی در کرج مستقر شده است.
این مسئول خاطرنشان کرد:در این اتوبوس یک پزشک و یک روانشناس حضوردارند که خدمات مشاوره ای و تست اچ.ای .وی و آموزش را به مراجعه کنندگان ارائه می دهند.
وی ادامه داد: اگر افرادی پس از انجام مشاوره نیاز به تست داشتند از آنان تست به عمل می آید و نتایج آن نیز به صورت محرمانه و پس از 10 دقیقه در اختیارشان قرار خواهد گرفت.
طاهری اظهار کرد: مراجعه کنندگانی که تست اچ.ای.وی آنان مثبت باشد مرحله بعد به مرکز مشاوره بیماری های رفتاری (مرکز شهید سبزه پرور)در منطقه بلوارکاج کرج ارجاع داده می شوند.
وی بیان داشت: این توبوس با همکاری مرکز فوریت های پزشکی البرز و مرکز بهداشت شهرستان کرج در پنج منطقه استقرار می یابد.
طاهری با بیان اینکه اتوبوس امروز در بلوار طالقانی شمالی محدوده پارک شرافت کرج مستقر است، گفت: فردا 17آذر ماه در میدان کرج ،20 آذرماه بلوار موذن محدوده دانشگاه آزاد کرج، 21آذر محدوده 45متری گلشهر محدوده خیابان درختی و22آذرماه جاری نیز در محمد شهرو محدوده بلوار دشت بهشت مستقر خواهد شد.
7410/ 6155خبرنگار:مژگان السادات سجادی** انتشار دهنده : محمد عزیزپور

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استقرار اتوبوس مشاوره رایگان ایدز در کرج»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..