تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود نرم افزار جلوگیری از هنگ کردن اندروید

نرم افزار حرفه ای Turbo Booster PRO با حذف فایل های اضافه و بستن نرم افزار های غیر ضروری در پس زمینه می تواند از هنگ کردن تلفن همراهتان جلوگیری کند.

به گزارش خبرنگار دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نرم افزار Turbo Booster PRO یکی از پرکاربرد ترین و مفیدترین برنامه اندرویدی است که می تواند نرم افزار های غیر ضروری و کم استفاده را متوقف کند که این کار از هنگ کردن تلفن همراهتان جلوگیری می کند. دانلود نرم افزار جلوگیری از هنگ کردن اندروید

این نرم افزار لیست برنامه های موجود در گوشی شما را نمایش می دهد که می توانید به صورت دستی یا خودکار نرم افزار های غیر ضروری را متوقف یا حذف نصب کنید که با این کار حافظه تلفن همراه شما بهینه می شود، سرعت رم و عملکرد پردازشگر را افزایش می دهد و در نتیجه طول عمر باتری تلفن همراهتان را بهبود می بخشد.

ویژگی های نرم افزار Turbo Booster PRO:

افزایش عملکرد پردازنده

افزایش سرعت با خالی کردن حافظه رم

حذف فایل های اضافی در حافظه دستگاه و حافظه جانبی

رابط کاربری زیبا و ساده

افزایش عمر باتری

جلوگیری از هنگ کردن دستگاه و ...

تصاویری از  محیط برنامه

 
دانلود نرم افزار جلوگیری از هنگ کردن اندروید

 • دانلود و مشخصات فایل



حجم: 12 مگابايت

نسخه : اندروید 4.1

نوع فایل: apk

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود نرم افزار جلوگیری از هنگ کردن اندروید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..