تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پایان کار پرونده جنجالی کارگردان برنده اسکار

پایان کار پرونده جنجالی کارگردان برنده اسکار

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، کارگردان برنده اسکار به اتهام برقراری رابطه با فردی زیر سن قانونی در ایالات متحده آمریکا تحت تعقیب است.

سال گذشته نیز یک دادگاه محلی در لهستان درخواست استرداد پولانسکی به آمریکا را رد کرده بود. اما وزیر دادگستری لهستان ماه می گذشته از دادگاه عالی این کشور خواسته بود تا رای دادگاه محلی را لغو کند. او در دادخواست خود خواستار برخورد یکسان با تمام شهروندان این کشور و خودداری از به کاربردن استانداردهای دوگانه شده بود.

پولانسکی در لهستان بزرگ شده، اما اکنون ساکن فرانسه و سوییس است، اما برای فیلمسازی و کارهای دیگر زیاد به لهستان سفر می‌کند. ماجرای مطرح شدن پرونده استرداد این کارگردان در لهستان سبب شد تا برنامه ساخت فیلم جدید او در این کشور نیمه‌ تمام رها شود.

کارگردان «پیانیست» سال ۱۹۷۸ پیش از محکوم شدن در دادگاه از آمریکا گریخت. این کارگردان تابعیت فرانسه و لهستان دارد.

او سال ۲۰۱۰ به مدت ۹ ماه در سوییس در حبس خانگی بود تا اینکه مقامات این کشور سرانجام تقاضای آمریکا برای استرداد او را رد کردند.

منبع: بی‌بی‌سی / ۶ دسامبر

58241




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پایان کار پرونده جنجالی کارگردان برنده اسکار»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..