تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کودکی که دنیای پزشکی را به چ

1395/09/16

سایت سرگرمیخواندنی ها و دیدنی ها

آکاایران: کودکی که توان علمی پزشکان را به چالش کشید!

یک دختر بچۀ یک ساله در الجزایر که به کُما رفته بود ، هنگام بحث و گفتگوی پزشکان معالج برای برداشتن دستگاه تنفس مصنوعی به هوش آمد و زندگی خود را ازسرگرفت.

آکا ایران : این دختر بچۀ الجزایری به نام مروه که از اختلالات عصبی شدید رنج می برد ، سپتامبر گذشته در بیمارستان بستری شد و پزشکان معالجش که از بهبودی وی ناامید شده بودند ، می خواستند دستگاه تنفس مصنوعی را بردارند ولی پدر و مادرش شدیداً مخالفت کردند. ,از کما درآمدن دختر,از کما درآمدن دختر بچۀ یک ساله,به هوش آمدن دختر بچۀ,[categoriy] کودکی که دنیای پزشکی را به چالش کشید عکس –

کودکی که دنیای پزشکی را به چالش کشید ! + عکس – -آکااز کما درآمدن دختر,از کما درآمدن دختر بچۀ یک ساله,به هوش آمدن دختر بچۀ,دختر بچۀ الجزایری,خارج از مرز

آکاایران: کودکی که دنیای پزشکی را به چالش کشید ! + عکس –

  پدر و مادر مروه با راه اندازی کمپینی در فیسبوک برای جمع آوری پول با هدف تمدید مدت بستری دختر خود در اتاق کُما بیش از ۷۰ هزار امضاء جمع کردند و با همین امضاها دادگاه را وادار کردند که حکم تمدید بستری دخترشان را به مدت ۲ ماه دیگر صادر کند.

ولی پزشکان معالج معتقد بودند که امیدی به زنده ماندن مروه نیست و اگر زنده بماند، نمی تواند به راحتی راه برود ، غذا بخورد و نَفَس بکشد.

پزشکان معالج ۱۰ روز پس از صدور حکم دادگاه با همدیگر درباره برداشتن یا برنداشتن دستگاه تنفس مصنوعی بحث و گفتگو می کردند که ناگهان مروه به هوش آمد و با بیرون آمدن از اتاق کُما معجزه را به آنها نشان داد.

کودکی که دنیای پزشکی را به چالش کشید عکس –

خواندنی ها و دیدنی ها -

کودکی که دنیای پزشکی را به چالش کشید عکس –



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کودکی که دنیای پزشکی را به چ»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..