تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ثبت رکورد تعداد زایمان برای زنی با 69 فرزند +عکس -آکا

,[categoriy] ثبت رکورد تعداد زایمان برای زنی با 69 فرزند عکس

ثبت رکورد تعداد زایمان برای زنی با 69 فرزند +عکس -آکاثبت رکورد تعداد زایمان برای زنی با 69 فرزند +عکس -آکا

آکاایران: ثبت رکورد تعداد زایمان برای زنی با 69 فرزند +عکس

آکاایران: ثبت رکورد تعداد زایمان برای زنی با 69 فرزند +عکس

به گزارش آکا ایران رکورد تعداد زایمان در اختیار یک زن روسی است ! این زن توانسته  69 فرزند به دنیا بیاورد !او این تعداد فرزند را در طی 27 بار حاملگی بدست آورده است. این زن روسی بیشترین تعداد زایمان را در دنیا داشته و نامش در کتاب رکوردهای گینس ثبت گردیده است !

به گزارش آکاایران: به گزارش آکا ایران یک زن روس که صاحب 69 فرزند شد رکورد بیشترین زایمان در طول تاریخ را از آن خود کرده است.  زنی که بیشترین فرزند را در طول تاریخ به دنیا آورده یک زن روس است که در قرن هجدهم میلادی زندگی می کرده.

به گزارش القدس العربی، یک زن روس با به دنیا آوردن 69 فرزند رکورد بیشترین زایمان در طول تاریخ را از آن خود کرده است. وی که یک زن روس و همسر یک کشاورز بوده است در قرن هجدهم میلادی زندگی می کرد.

,[categoriy] ثبت رکورد تعداد زایمان برای زنی با 69 فرزند عکس

وی 27 زایمان داشته است که 16 زایمان وی دوقلو بوده اند و چهار زایمان وی نیز 4 قلو بودند. 7 زایمان این زن نیز 3 قلو بودند.همه فرزندان این زن و خود وی از سلامت کامل برخوردار بوده و تنها 2 پسر وی در هنگام به دنیا آمدن مرده بودند.

مطالب مرتبط:

همه چیز درمورد حس و حال رابطه جنسی بعد زایمان

وحشت زن جوان از دیدن چهره نوزادش پس از زایمان +تصاویر




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ثبت رکورد تعداد زایمان برای زنی با 69 فرزند +عکس -آکا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..