تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کفاشیان: کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال با کسی تعارف ندارد

«علی کفاشیان» روز سه شنبه در حاشیه برگزاری دیدار تیم های ملی فوتسال ایران و روسیه در تالار هندبال درخصوص فساد در فوتبال و اظهارات یکی از بازیکنان ملی پوش دراین رابطه، افزود: هرکسی که موضوعی را مطرح می کند باید آن را اثبات کند چرا که فدراسیون فوتبال هیچ اغماضی دراین رابطه نخواهد کرد.
سرپرست کمیته فوتسال که تماشاگر دومین دیدار تیم های ملی فوتسال ایران و روسیه بود و روز گذشته در نخستین بازی این تیم ها حضور نداشت، در این ارتباط عنوان کرد:‌ روز گذشته به دلیل تداخل جلسه با مسئولان فوتسال فدراسیون روسیه موفق به تماشای این دیدار از نزدیک نشدم.
نایب رئیس فدراسیون فوتبال درخصوص مذاکرات انجام شده با مسئولان روسیه، اضافه کرد: محور این جلسه بر حمایت از فوتسال بانوان در فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) و تعامل و آموزش داوران و بازیکنان بود و توافقاتی نیز صورت گرفت.
به گفته وی این حرکت جدید برای جام جهانی فوتسال است و در همین رابطه در آینده ای نه چندان دور تشکیلات فوتسال در استان های کشور را ساماندهی خواهیم کرد تا روند مناسب تری در آینده داشته باشیم.
کفاشیان در پاسخ به این سئوال که سرانجام میزبانی جام جهانی فوتسال در ایران به کجا انجامید، گفت: موضوع میزبانی ایران در جام جهانی 2020 از نظر فدراسیون بسیار جدی است و تقریبا نیمی از مسایل مربوط به این مهم انجام شده است.
به اعتقاد وی البته مسئولان دولت نیز باید اراده و حمایت لازم را از فدراسیون داشته باشند و اگر این حمایت ها به قدر کافی باشد، می توانیم میزبانی را بگیریم.
به گفته وی چنانچه قول حمایت از سوی وزارت ورزش داده شود، دولت نیز در تصویب بودجه ای در این خصوص فدراسیون را کمک کند، توانایی گرفتن این میزبانی را داریم.
وی در مورد حضور بانوان در ورزشگاه ها برای میزبانی جام جهانی گفت: تیم‌هایی که از خارج می‌آیند بانوان‌شان می‌توانند به ورزشگاه بیایند. در فوتبال این اتفاق افتاده و مشکلی ایجاد نمی‌کند و خانم‌های میهمان می‌توانند به ورزشگاه بیایند.
نایب رئیس فدراسیون فوتبال در پاسخ به سئوال دیگری مبنی براینکه چرا دیدار تیم های ملی ایران و ساحل عاج لغو شد، اظهار داشت: اطلاعات کافی دراین خصوص ندارم و دلایل اصلی را نمی دانم.
کارلوس کی روش پس از دیدار تیم های ملی ایران و سوریه در شرایط نامطلوب آب و هوایی مالزی و زمین نامناسب مشکل این دیدار را به کفاشیان نسبت داد، نایب رئیس فدراسیون فوتبال در این مورد گفت: درکل رابطه ام با کی روش خوب است البته بعضی از اوقات کدورتی پیش می آید و صدای سرمربی تیم ملی نیز درمی آید.
وی ادامه داد: ‌البته این موضوع هیچ عیبی نداشته و طبیعی است و او هرچه می‌خواهد به من بگوید.
به گفته وی انتقادهای کی روش از برخی جهات هم درست است، اما آنچه که در این بین مغفول مانده این است که سوریه در این دیدار میزبان بود و باید در این رابطه نظر سوریه را نیز جلب می کردیم تا خیلی مسایل را رعایت کنند، زیرا ایران در بسیاری از مسابقات میزبان آنها در ورزشگاه های کشورمان است، اما به نظر می رسد سوری ها فقط به فکر پیشرفت خودشان هستند.
ورزشی(2)**9144**1379
خبرنگار: سعید قهرمانی، انتشار دهنده: هادی افتخاری

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کفاشیان: کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال با کسی تعارف ندارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..