تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دو رکورد ملی شنای ایران شکسته شد

کد خبر: ۴۳۶۶۵۲

۳۸  بازدید

شناگر جوان ایران در مسابقات جهانی کانادا در ماده‌های ۴۰۰ متر آزاد و ۲۰۰ متر پروانه رکورد رده سنی بزرگسالان کشور را شکست.

خبرگزاری تسنیم: به نقل از سایت فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو، امیر عباس امراللهی شناگر 17 ساله ایران در نخستین روز مسابقات جهانی کانادا، با ثبت زمان 4:10:88 موفق شد رکورد 400 متر رده سنی بزرگسالان ایران را بشکند. پیش از این رکورد ملی این ماده  با زمان 4:11:99 در اختیار سعید ملک آشتیانی بود.

امراللهی در ادامه این رقابت‌ها یکبار دیگر در ماده 200 متر پروانه نیز درخشید. او با ثبت زمان  2:06 رکورد ملی این ماده را نیز شکست. رکورد ملی 200 متر پروانه پیش از این با زمان 2:08:75 در اختیار آرین علیایی بود.

مسابقات شنا مسافت کوتاه قهرمانی جهان به مدت 6 روز در کانادا برگزار می‌شود. این مسابقات با حضور بیش از 170 کشور روز سه‌‌شنبه (16 آذر) آغاز و تا روز یکشنبه (21 آذر) ادامه خواهد داشت.

آرشام میرزایی، آریا نسیمی‌شاد، امیرعباس امراللهی سه شناگر ایران در این مسابقات هستند که با هدایت خشایار حضرتی با حدود هزار شناگر برتر جهان به رقابت می‌پردازند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دو رکورد ملی شنای ایران شکسته شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..