تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زنان باردار و استفاده از اپلیکیشن موبایل/ خطر سقط جنین در راه است

زنان بارداری که برای مطمئن شدن از سلامت کودک خود از اپ‌های تلفن‌های هوشمند خود استفاده می‌کنند، احتمال از دست دادن بچه خود را دارند.

زنان باردار و استفاده از اپلیکیشن موبایل

دوران بارداری نیازمند مراقبت های ویژه ای برای مادر است تا سلامت جنین به خطر نیفتد.این روزها بازار استفاده از انواع اپلیکیشن های تلفن همراه برای شنیدن صدای جنین در بین مادران باردار بسیار داغ است.اما این موضوع باعث رسیدن آسیب به جنین میگردد و برای نوزاد مضر است. توصیه می شود زنان باردار هرگز برای چک کردن ضربان قلب کودک به دنیا نیامده خود از اپلیکیشن موبایل استفاده نکنند.

پزشکان شهر سیدنی طبق نتایجی که از مشاهدات خود درباره استفاده اپ برای گرفتن ضربان قلب بچه‌های تازه به دنیا آمده داشته‌اند، به زنان باردار هشدار دادند که آن‌ها نباید از این اپ‌ها استفاده کنند.
بر اساس این گزارش، پزشکان بیمارستان رویال سیدنی با مشاهدات و آزمایش‌هایی که روی زنان باردار داشته‌اند، گفته‌اند مادرانی که برای مطمئن شدن از سلامت کودک خود از اپ‌های تلفن‌های هوشمند خود استفاده می‌کنند، احتمال از دست دادن بچه خود را دارند.
گفتنی است؛ دو مادر بارداری که در بیمارستان رویال بستری بوده‌اند، به دلیل استفاده زیاد از اپلیکیشن‌های تلفن‌های هوشمند، بچه‌هایشان مرده به دنیا آمدند.

باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط :

مضرات استفاده از موبایل برای زنان باردار

خطرات استفاده از موبایل برای زنان باردار را می دانید




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زنان باردار و استفاده از اپلیکیشن موبایل/ خطر سقط جنین در راه است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..