تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بیماری های مربوط به ستون فقرات را چگونه درمان کنیم - آکا

,درمان دیسک کمر,بیماری های ستون فقرات,درمان بیماری های ستون فقرات,[categoriy] بیماری های مربوط به ستون فقرات را چگونه درمان کنیم

بیماری های مربوط به ستون فقرات را چگونه درمان کنیم - آکادرمان دیسک کمر,بیماری های ستون فقرات,درمان بیماری های ستون فقرات

آکاایران: بیماری های مربوط به ستون فقرات را چگونه درمان کنیم

آکاایران: کمر درد یکی از شایع ترین بیماری های مربوط به ستون فقرات در بین افراد است.در این شرایط بیمار علاوه بر تحمل درد زیاد از انجام بسیاری از فعالیت های روزانه هم باز می ماند.مسعود شیروانی، دبیر انجمن جراحان مغز و اعصاب ایران در آستانه برگزاری اولین کنگره ستون فقرات، گفت: ستون فقرات چالش های فراوانی هم برای بیمار و هم برای پزشک و هم جامعه به دنبال دارد.

وی از دردهای ستون فقرات به عنوان بیماری بسیار شایع در کشور نام برد و افزود: از همین رو، انجمن جراحان مغز و اعصاب ایران تصمیم گرفت اولین کنگره بیماری های ستون فقرات را برگزار کند.

به گزارش آکاایران: این متخصص مغز و اعصاب، گفت: ستون فقرات یک بافت استخوانی است که حرکت دارد و در عین حال نخاع که ظریف ترین بافت بدن است در استخوان قرار دارد پس می توان گفت ستون فقرات ترکیبی از سخت ترین و ظریف ترین عناصر بدن هستند.

شیروانی با عنوان این مطلب که بیماری های مختلفی در ستون فقرات ایجاد می شود، افزود: این بیماری ها با عوارض مختلفی همراه است و همه این ها می تواند ستون فقرات را درگیر کند.

وی از کمر درد به عنوان مهم ترین و شایع ترین بیماری های ستون فقرات نام برد و گفت: بسیاری از افراد جامعه درگیر این عارضه هستند و تمام افراد جامعه حداقل یکبار به کمردرد دچار می شوند.

دبیر انجمن جراحان مغز و اعصاب ایران، ادامه داد: بیماری ستون فقرات از نظر اقتصادی نیز مشکلات زیادی به دنبال دارد، بطوری که خیلی از افراد شاغل جامعه شامل کارگران و کارمندان درگیر این عارضه می شوند و به خاطر کمردرد و ستون فقرات مدت ها بستری می شوند یا به مرخصی می روند که این امر هزینه سنگینی به افراد و جامعه تحمیل می کند.

وی با عنوان این مطلب که درمان ستون فقرات بسیار پیچیده است و نیاز به تجربه و تخصص خاص دارد، افزود: با توجه به اینکه برخی از جراحان مغز و اعصاب کشور تمایل پیدا کرده اند بر روی ستون فقرات کار کنند و بر ای اینکه تجربه هایی که همکاران دارند در زمینه های مختلف بیماری های ستون فقرات با هم تبادل شود و در اختیار هم قرار دهند، تصمیم گرفتیم اولین کنگره ستون فقرات را برگزار کنیم.

شیروانی با اشاره به برگزاری اولین کنگره ستون فقرات در روزهای ۲۵ و ۲۶ آذر ۹۵ در جزیره کیش، گفت: در این کنگره چالش هایی که در درمان بیماری های ستون فقرات وجود دارد، مورد بحث و بررسی همکاران قرار می گیرد.

به گفته دبیر انجمن جراحان مغز و اعصاب ایران، در اولین کنگره ستون فقرات، بیش از ۴۰۰ متخصص شرکت خواهند کرد تا در زمینه بیماری های ستون فقرات اظهار نظر کنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بیماری های مربوط به ستون فقرات را چگونه درمان کنیم - آکا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..