تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




درمان سرطان پروستات به روش جدید

کد خبر: ۴۳۶۶۴۶

۱۴۴  بازدید

خبرگزاری تسنیم: دانشمندان یک روش درمان جدید برای مردی که سرطان پروستات پیشرفته داشت استفاده کردند و وی را درمان کردند.

بر اساس گزارش ایندیپندنت، در این روش درمانی جدید که با واردکردن شوک به تومورها با استفاده از تستوسترون انجام می‌شود با سلول‌های سرطانی مقابله می‌شود.

در این مطالعه دیگر افراد مبتلا به سرطان پروستات نیز نتایج جالبی گرفتند و تومورهای آنان کوچک‌شده و روند رشد بیماری‌شان متوقف شد.

پروفسور سم دنمید، از دانشکده پزشکی دانشگاه جان هاپکینز در بالتیمور آمریکا که ریاست این گروه تحقیقاتی را بر عهده داشت، گفت: "ما هنوز در مراحل اولیه پی بردن به چگونگی عملکرد این هورمون و چگونگی استفاده از آن برای درمان سرطان پروستات هستیم".

دانشمندان با نظارت بر سطح PSA (پروتئینی که توسط سلول‌ها در پروستات تولید می‌شود و نشان‌دهنده میزان رشد سرطان پروستات است)، متوجه شدند که سطح این آنتی‌ژن در اغلب افرادی که در این تحقیق شرکت داشتند، کاهش‌یافته است.

حتی در بدن یکی از مبتلایان، این سطح PSA آن‌قدر کاهش یافت که هیچ نشانه‌ای از بیماری در بدن وی مشاهده نشد.

پزشکان تا پیش از این بر این باور بودند که هورمون تستوسترون عامل سرطان پروستات است و برای درمان این نوع سرطان، میزان تستوسترون در بدن را کاهش می‌دادند.

مطالعه جدید نشان داد که با تزریق همین هورمون، سلول‌های سرطانی تا حد زیادی کنترل و حتی از بین رفته است.

بر اساس آمارهای منتشره، همه‌ساله حدود 47 هزار نفر در بریتانیا به سرطان پروستات مبتلا می‌شوند که از این تعداد 11 هزار نفر جان خود را از دست می‌دهند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «درمان سرطان پروستات به روش جدید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..