تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زیباجو : مرغ تند شکم پُر با دستپخت مکزیکی ها

وب سایت روزیاتو: در این دستور، روش تهیه نوعی مرغ شکم پر به سبک مکزیکی را برایتان آموزش داده ایم که طعمی عالی و البته تند و فلفلی دارد. با ما همراه باشید.

مواد لازم:

    ۲ قاشق غذاخوری روغن کانولا     ۱ عدد فلفل دلمه ای قرمز خرد شده     ۱ عدد فلفل دلمه ای سبز خرد شده     ۱ عدد فلفل دلمه ای زرد خرد شده     یک عدد پیاز خرد شده     ۱ قاشق چایخوری فلفل سیاه     ۱ قاشق چایخوری نمک     ۱۱۵ گرم پنیر خامه ای     نصف پیمانه پنیر چدار رنده شده     نصف پیمانه پنیر فلفلی رنده شده     ۳ عدد سینه مرغ بدون استخوان     ۲ قاشق چایخوری نمک     ۲ قاشق چایخوری پودر چیلی     ۲ قاشق چایخوری زیره سبز     ۲ قاشق چایخوری پودر سیر     ۳ قاشق غذاخوری روغن کانولا  

مرغ شکم پر با پنیر فلفلی

طرز تهیه:

۱- روغن کانولا را درون تابه ریخته و آن را روی حرارت زیاد قرار دهید. فلفل ها، پیاز، نمک و فلفل را اضافه کرده و تفت دهید تا سبزیجات نرم شوند. سپس آنها را درون یک کاسه بریزید. پنیر خامه ای، چدار و پنیر فلفلی را به سبزیجات اضافه کرده و هم بزنید.

۲- در یک کاسه جداگانه، نمک، پودر چیلی، زیره سبز و پودر سیر را به مرغ اضافه کرده و هم بزنید تا ادویه ها به همه سطح مرغ برسند.

۳- در این مرحله، مرغ را روی تخته گذاشته و با چاقوی تیز یک برش افقی روی آن ایجاد کنید تا مثل یک جیب باز شود. یک قاشق از مخلوط سبزیجات را درون آن بریزید. لبه های مرغ را فشار دهید تا مواد بیرون ریخته نشوند.

حتما بخوانید :   طرز تهیه ‏کمپوت آناناس

۴- همین کار را با بقیه مرغ ها و سبزیجات تکرار کنید.

۵-روغن کانولا را روی حرارت ملایم داغ کنید. مرغ های شکم پر را درون روغن سرخ کنید تا طلایی و پخته شده و پنیرهای داخل آنها نیز آب شوند.

۶-این غذا را با سس سالسا، خامه ترش و گواکاموله سرو کنید.

زیباجو




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زیباجو : مرغ تند شکم پُر با دستپخت مکزیکی ها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..