تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زیباجو : رژیم لاغری دوهفته ای دکتر آز

وب‌سایت خانواده ایرانی: تمام وعده ها به راحتی قابل تهیه می باشد ، در نتیجه شما می توانید بدون نیاز به صرف زمان زیاد در آشپزخانه وزن کم کنید. اگر شما به دنبال یک برنامه سریع و جدید کم شدن وزن هستید می توانید این رژیم جدید دو هفته ای دکتر آز را امتحان کنید.

با استفاده از مواد غذایی سلامت مثل سبزیجات با گلوکز پایین و مقادیر کم پروتیین شما می توانید اشتها و ولع شدید خود را به خوردن مهار کنید و به بدنتان یک شروع سلامت برای یک سال آینده بدهید. به علاوه تمام وعده ها به راحتی قابل تهیه می باشد ، در نتیجه شما می توانید بدون نیاز به صرف زمان زیاد در آشپزخانه وزن کم کنید.

رژیم لاغری دوهفته ای دکتر آز

آنچه می توانید بخورید:

بعد از بیدار شدن : روز را با یک لیوان آب گرم و نصف  لیمو ترش آغاز کنید.

اسموتی برای صبحانه : می توانید از مخلوط ۲قاشق غذاخوری تخم بزرک +۲/۱ موز+۲/۱ انواع توت منجمد + ۱ فنجان شیر بادام غیر شیرین+۲ ق اشق غذاخوری فرنی (با آرد برنج +شیر بدون شکر) و چای سبز

پروتیین روزانه : یک وعده ۳۰۰ گرمی گوشت (مرغ بوقلمون یا ماهی )

کربوهیدرات روزانه : ۲/۱ فنجان برنج قهوه ای (هیچگونه کربوهیدرات دیگری مصرف نشود)

انواع چربی ها  : روغن های مفید در حد متوسط(مثلا روغن زیتون و آووکادو)

لبنیات روزانه : ۱ فنجان ماست چکیده حداکثر ۲ درصد (هیچگونه لبنیات دیگری مصرف نشود)

سبزیجات:هر گونه سبزیجات کم گلوکز بدون محدودیت ( جوانه های انواع لوبیا ،  بروکلی ، کلم دکمه ای ، گل کلم ، جعفری ، خیار ،  ترب ، بادنجان ،  تره فرنگی ، انواع عدس ، انواع لوبیا ” سبز قرمز سفید  ”  انواع قارچ  ، پیاز ،  نخود فرنگی ، انواع فلفل ، گوجه فرنگی ، کاهو ، سبزیجات سالادی  و عصاره سم زدا  ” طرز تهیه آن را در همین مطلب آورده ایم ، ۳ تا ۴ فنجان روزانه )

حتما بخوانید :   زیباجو : یک بچه ی هنری تربیت کنید!

نکته:از سبزیجات گفته شده هرچه قدر خواستید می توانید میل کنید ، چه بسا هر چه بیش از بهتر ! مصرف بیش از این سبزیجات چربی سوزی بیش از را در پی دارد .

میان وعده: دو مشت انواع مغز ها ، انواع شور و  ترشی

 طرز تهیه عصاره سم زدا:

مواد لازم:

۱٫۵ لیتر آب ۱پیاز درشت خرد شده ۲عدد هویج حلقه شده ۱فنجان کدو هلوایی درشت خرد شده ۱فنجان سبزیجات ریشه ای(انواع شلغم انواع زردک انواع شلغم های روغنی) ۲عدد ساقه کرفس ۲/۱ فنجان کلم پیچ ۲حبه سیر ۴٫۵ زنجبیل تازه خرد شده نمک دریایی (کمی)

طرز تهیه : همه مواد را در یک ظرف بزرگ بریزید و برای یک ساعت(یا کمی بیش از) بپزید . کمی بیش از بجوشانید تا طعم بهتری پیدا کند . بگذارید سرد شود بعد آن را از صافی عبور دهید و تمام سبزیجات پخته شده را جدا کرده دور بریزید . در یک ظرف شیشه ای در دار در یخچال نگه دارید  . روزانه ۳ تا۴ فنجان از آن بردارید و کمی گرم کنید و میل نمایید.

آنچه نباید بخورید:

رژیم لاغری دوهفته ای دکتر آز

هرگونه ای از دانه های گندمی (به جز ۲/۱ فنجان برنج قهوه ای) هرگونه شیرین کننده های مصنوعی هرگونه شکر و قند هرگونه کافیین هرگونه لبنیات هرگونه خوردنی از ۸ شب تا ۸ صبح کارهای دیگری که باید انجام دهید: یک قرص پروبیتیک در صبح یک عدد قرص مولتی ویتامین( ترجیحا نصف صبح و نصف شب) یک فنجان عصاره سم زدا در شب



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زیباجو : رژیم لاغری دوهفته ای دکتر آز»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..