تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ارزشمندترین بازیکنان فوتبال جهان مشخص شدند؛ گریزمن بالاتر از رونالدو

فرانس فوتبال با بررسی آمار مرکز تحقیقات سایس، ارزشمندترین بازیکنان دنیای فوتبال را معرفی کرد که نکته جالب معرفی شدن گریزمن به عنوان سومین بازیکن ارزشمند جهان بالاتر از رونالدوست.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، در این بررسی عملکرد بازیکنان و سنشان مورد بررسی قرار گرفته است. ارزش نیمار در این بررسی ۲۵۰ میلیون یورو تعیین شده و ستاره بارسلونا گرانقیمت ترین بازیکن بارساست. ارزش مسی ۱۹۰ میلیون یورو تعیین شده است و گریزمن با ۱۳۵ و رونالدو با ۱۳۰ میلیون یورو در رده های بعدی هستند.پوگبا، گرانقیمت ترین بازیکن تاریخ فوتبال با ارزش ۱۲۵ میلیونی پنجم است و بیل با ۱۱۰ میلیون یورو در رده ششم قرار دارد.
 
تیم گرانقیمت ترین بازیکنان فوتبال جهان در هر پست با ارزش ۱۱۰۰ میلیون یورو بدین شرح است : ده خیا (۵۸ میلیون یورو)، مارکینیوش (۴۷)، بونوچی (۵۰)، واران (۵۰)، لاپورته (۴۸)، وراتی (۷۲)، کوتینیو (۷۵)، پوگبا (۱۲۵)، مسی (۱۹۰)، گریزمن (۱۳۵) و نیمار (۲۵۰).
 
ارزشمندترین بازیکنان فوتبال جهان بدین شرح هستند:
 
۱- نیمار، بارسلونا، ۲۵۰ میلیون یورو

۲- مسی، بارسلونا، ۱۹۰ میلیون یورو

۳- گریزمن، اتلتیکو مادرید، ۱۳۵ میلیون یورو

۴- رونالدو، رئال مادرید ۱۳۰ میلیون یورو

۵- پوگبا، منچستر یونایتد، ۱۲۵ میلیون یورو

۶- بیل، رئال مادرید، ۱۱۰ میلیون یورو

۷- لوئیز سوارز، بارسلونا، ۹۵ میلیون یورو

۸- آگوئرو، منچستر سیتی، ۸۸ میلیون یورو

۹- هیگواین، یوونتوس، ۸۵ میلیون یورو

۱۰- مولر، بایرن مونیخ، ۸۲ میلیون یورو

منبع: نود

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ارزشمندترین بازیکنان فوتبال جهان مشخص شدند؛ گریزمن بالاتر از رونالدو»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..