تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تحسین مهمترین برنامه فوتبالی هلند؛ عملکرد رضا گوچی از همه فورواردهای لیگ بهتر بوده

تحسین مهمترین برنامه فوتبالی هلند؛ عملکرد رضا گوچی از همه فورواردهای لیگ بهتر بوده

ورزش > فوتبال ملی - روزنامه خبرورزشی نوشت: رضا گوچی، پسری که همیشه بوی گل می‌دهد. درست آن وقت‌هایی که همه فکر می‌کنند عمر گل‌هایش تمام شد، ظاهر می‌شود و خوش می‌درخشد.

حالا از او تصاویری که در ذهن گره خورده، شادی گل‌هایش است؛ با پیراهن ایران و با پیراهن تیم‌های باشگاهی‌اش. رضا همیشه در سال جام جهانی فوق‌العاده بوده. او در دور مقدماتی جام جهانی قبل مرد تاریخ‌ساز تیم ملی شد و حالا هم می‌خواهد همان نقش را بازی کند. او در دیدار با قطر آن گل فوق‌العاده را زد و در بازی سوریه هم به درستی دروازه حریف را باز کرد اما داور به اشتباه آن را آفساید گرفت. او در هلند هم شرایط ویژه‌ای دارد. وقتی به هیرنوین رفت، نشان داد با چه توپ پری برگشته است. او در انگلیس نتوانست موفق باشد و به هلند برگشت تا نشان دهد همان گلزن فوق‌العاده است. رضا امسال از همان هفته‌های ابتدایی نشان داد چقدر آماده است و حالا در بین گلزنان برتر لیگ هلند قرار دارد. بهترین گلزن لیگ ۹ گل زده و رضا هم با ۷ گل زده در رده دوم جدول گلزنان قرار دارد. این یعنی او حتی به آقای گلی اردیسه لیگ هم نزدیک است. گوچی که این روزها بیشتر تمرکزش را روی گلزنی و موفقیت هیرنوین هلند گذاشته، در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرورزشی توضیحاتی در این باره می‌دهد. رضا حتی در تیم منتخب هفته لیگ هلند قرار گرفته و کاندیدای عنوان بهترین بازیکن هفته هم هست.
گوچی درباره درخشش در لیگ هلند می‌گوید: «خدا را شکر از ابتدای فصل تا حالا از نظر بدنی شرایط خیلی خوبی دارم و روی فرم هستم. همکاری‌ام با فورواردهای تیم خیلی خوب است و این مسئله در موفقیتم نقش داشته است.» رضا ادامه می‌دهد: «بعد از آخرین بازی‌مان در لیگ که دو گل زدم، از مهمترین برنامه فوتبالی هلند به من گفتند نسبت به تمام فورواردهای لیگ درصد پاس‌ها و حفظ توپ‌هایم بیشتر و بهتر بوده و این مسئله من را خیلی بیشتر خوشحال کرد.» گوچی درباره گلزنی‌هایش در لیگ هم چنین توضیحاتی می‌دهد: «خدا را شکر تا اینجا آمار گلزنی‌ام خوب بوده. در جدول گلزنان لیگ فعلاً در رده سوم قرار دارم. در تیم برتر هفته هم قرار گرفته‌ام که این حاصل حمایت همبازی‌هایم هم بوده است. همین‌طور حمایتی که تماشاگران داشتند. ان‌شاءالله با کمک خدا بتوانم همین راه را ادامه بدهم.»
اما رضا چقدر به آقای گلی فکر می‌کند؟ او جواب می‌دهد: «راستش به آقای گلی زیاد فکر نمی‌کنم چون می‌دانم با ادامه همین روند می‌توانم آقای گل شوم و به این موفقیت برسم. اگر هر هفته بتوانم همین شکلی کار کنم و گل بزنم، ان‌شاءالله در پایان فصل می‌توانم به هدف‌هایی که دارم، برسم.»

43503




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تحسین مهمترین برنامه فوتبالی هلند؛ عملکرد رضا گوچی از همه فورواردهای لیگ بهتر بوده»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..