تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ماریو گوتسه دیدار فردا برابر رئال مادرید را از دست داد

به گزارش ایرنا از رویترز، باشگاه آلمانی دورتموند امروز (‌سه شنبه) اعلام کرد که ماریو گوتسه به علت مصدومیت زانو در دیدار لیگ قهرمانان اروپا برابر رئال مادرید حضور نخواهد داشت.
دورتموند اعلام کرد که مصدومیت این بازیکن 24 ساله جزیی است و شانس آن را دارد تا در دیدار شنبه ( 20 آذر) برابر کلن در رقابتهای بوندس لیگا به میدان برود.
آخرین هفته از رقابتهای مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا روزهای سه شنبه و چهارشنبه برگزار می شود.
در گروه اف، تیم بروسیا دورتموند با 13 امتیاز صدرنشین است و تیم های رئال مادرید با 11، اسپورتینگ پرتغال با 3 و لژیا ورشو با یک امتیاز به ترتیب در مکان های بعدی قرار دارند.
در این گروه صعود بروسیا دورتموند و رئال مادرید به مرحله حذفی قطعی شده است.
ورزشی**1210**1584
مترجم - زهرا کورهلی*انتشاردهنده-مولوی

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ماریو گوتسه دیدار فردا برابر رئال مادرید را از دست داد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..