تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تلاش وزارت ورزش برای ثبت هنر رزم ایرانی در شورای المپیک آسیا

«غلامرضا شعبانی بهار» روز سه شنبه در حاشیه مجمع عمومی جهانی و آسیایی توآی (هنر رزم ایران) در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: با برپایی این مجمع که امروز به میزبانی ایران و با حضور 36 عضو مجمع برگزار شد، تلاش کردیم تا بتوانیم هنر رزم ایران را که از قدمت کهنی برخوردار است برای نخستین بار در شورای المپیک آسیا به ثبت برسانیم.
وی افزود: نشست بعدی شورای المپیک آسیا، اول اسفند ماه امسال در ژاپن برگزار می شود که این موضوع از سوی «حیدر فرمان» مسئول دپارتمان مسابقات و فنی شورای المپیک آسیا مطرح می شود، که پس از بررسی های لازم، امیدواریم در نشست این شورا که در اردیبهشت ماه سال آینده در عشق آباد برگزار می شود به ثبت برسد.
معاون وزیر ورزش و جوانان در عین حال خاطر نشان کرد که طرح برگزاری مجمع آسیایی و جهانی توآی از سوی ایران مطرح شده است که امروز نخستین مجمع عمومی جهانی و دومین مجمع آسیایی آن در تهران برگزار شد.
نخستین دوره مجمع عمومی جهانی و دومین روز مجمع آسیایی هنرهای رزمی (تو آی) امروز با حضور وزیر ورزش و جوانان، رئیس کمیته ملی المپیک، معاونان وزارت ورزش و جوانان و اعضای این مجمع در آکادمی المپیک تهران برگزار شد.
ورزشی**9250**1067** 1701
خبرنگار: گلی سفیدزاده* انتشار دهنده: حمید قدیمی

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تلاش وزارت ورزش برای ثبت هنر رزم ایرانی در شورای المپیک آسیا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..