تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خراسان رضوی قهرمان مسابقات والیبال ناشنوایان کشور شد

به گزارش روز سه شنبه ایرنا، این مسابقات در پی انصراف سه تیم البرز، فارس و مازندران و با شرکت پنج تیم تهران، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و گلستان به صورت دوره ای برگزار شد.
این رقابت ها حکم انتخابی تیم ملی را داشت و در غیاب نفرات کادر فنی، سرپرست فنی این رقابت ها (اکبر سبزیکار) لیست 25 بازیکن برتر را تهیه و جهت دعوت به اردوی تیم ملی به اعضای کادر فنی فدراسیون اعلام کرد.
در این لیست چهار ملی پوش به نام های رامز مجرد، جعفر علیزاده، امیر افخمی سرای و آرام داداش خانی سابقه عضویت در تیم ملی را دارند.
6 داور بومی به نام های رضا حسن زاده، غلامرضا تقی زاده، تورج دثا، عیوض جوانشیر، وحید آزاد و مهران جوانشیر قضاوت این مسابقات را برعهده داشتند.
به گزارش ایرنا، تیم ملی والیبال ناشنوایان ایران تیرماه سال آینده به مسابقات جهانی اعزام می شود و برگزاری مسابقات قهرمانی کشور در ارومیه فرصتی برای بازیکنان جوان بود تا نظر کادر فنی را برای دعوت به اردوهای تیم ملی جلب کنند.
این رقابت ها 14 آذرماه در سالن سه هزار نفری شهیدان آهن دوست ارومیه آغاز شد و امروز (سه شنبه) به پایان رسید.
7126/3072 ** خبرنگار: نرگس موذنی حبشی ** انتشاردهنده: علیرضا فولادی

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خراسان رضوی قهرمان مسابقات والیبال ناشنوایان کشور شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..