تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هدف گذاری انگلیس برای سرمایه گذاری کلان در حوزه جنوبی خلیج فارس

به گزارش روز سه شنبه ایرنا به نقل از نشریه القبس، شرکت های تجاری بزرگ در انگلیس برنامه های کاری را برای سرمایه گذاری 30 میلیارد پوندی در اقتصاد کشورهای عربی حوزه خلیج فارس ارائه کرده اند که یکی از بزرگترین سطح همکاری ها میان طرفین طی چند دهه اخیر است.
این سرمایه گذاری ها در مدت 5 سال و برای 15 بخش تجاری برنامه ریزی شده و طرفین در نشست منامه در زمینه امضای توافقنامه تجارت آزاد پس از لغو عضویت بریتانیا در اتحادیه اروپا گفت وگو می کنند . در همین حال «ماتیو لودج» سفیر انگلیس در کویت نیز در گفت و گویی مطبوعاتی اعلام کرده است که کشورش پس از اجرای طرح برگزیت به تعامل نزدیک با کشورهای شورای همکاری خلیج فارس در زمینه های سیاسی، امنیتی و تجاری ادامه می دهد .
بر اساس آمار ارائه شده صادرات بریتانیا به شش کشور شورای همکاری خلیج (عربستان، امارات، قطر، بحرین، عمان و کویت)، حدود 18درصد رشد داشته و این روند رشد صادرات برای سال­های آینده نیز پیش بینی شده است. انگلیس برنامه خاصی را برای تقویت و آینده زیرساخت­ها در نظر دارد که شامل زیرساخت­های هوشمند و پایدار می گردد و نیازمند 250 میلیارد پوند سرمایه­ گذاری است.
این کشور به دنبال تجارت و سرمایه­گذاری به میزان 2 تریلیون دلار در این منطقه است. فعالیت­های تجاری انگلیس در کشورهای عربیِ منطقه، اغلب در قالب دو شرکت بیپی (بریتیش پترولیوم) و شرکت صنایع دفاعی و هوایی؛ «بی آی. ای»، دنبال می­شود، گرچه در سال­های اخیر سایر شرکت­ها نیز به دنبال استفاده از بازار تجملاتی و لوکس مردمان این منطقه بوده اند.
سیاست­های انگلیس هم در قالب همکاری با شورای همکاری خلیج فارس دنبال می­شود و هم به روابط دوسویه و مستقل تجاری با کشورهای عضو متمایل است.
خاورم*320 **1010
انتشار دهنده:حسن معظمی

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هدف گذاری انگلیس برای سرمایه گذاری کلان در حوزه جنوبی خلیج فارس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..