تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نماینده مجلس: موضع رئیس جمهوری در مورد تمدید تحریم های ایران صریح و شفاف است

به گزارش ایرنا، همایون هاشمی روز سه شنبه در آیین گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه پیام نور تکاب افزود: نقض برجام و تمدید تحریم ها یک نااهلی از سوی آمریکاست و موضع دولت برای حفظ منافع ملی یک موضع قاطعانه است.
وی با بیان اینکه دولت تلاش های مکرر و متعددی در سطوح بین المللی انجام داده است، اظهار کرد: اتحاد و انسجام در مجموعه نظام در برابر تهدیدهای دشمنان ضروری است.
هاشمی افزود: وفاق ملی و اتحاد، چراغ راه هدایت مسئولان است و ملت ایران با انسجام ملی همواره در برابر تهدیدها و مشکلات پیروز می شوند.
نماینده میاندوآب، شاهین دژ و تکاب ادامه داد: دولت در کنار حل مشکلات بین المللی باید برای رفع مشکل اشتغال، بیکاری و رسیدگی به معضلات و آسیب های اجتماعی فکر اساسی و برنامه جامع داشته باشد.
هاشمی با گرامیداشت 16 آذر و روز دانشجو گفت: دانشجویان منشاء تحولات بزرگی در انقلاب اسلامی بوده اند و اکنون نیز در راس پیکره نظام قرار دارند و این پیکره با انسجام و یکپارچگی اجتماعی حفظ و حراست می شود.
وی مطالبه گری و تغییر خواهی را ماهیت اصلی جنبش های دانشجویی برشمرد و اظهار کرد: دانشجویان باید با حفظ تفکر اصیل انقلاب، مشکلات موجود را نقد کنند و اگر نقد را از دانشجو و دانشگاه بگیریم، جفا کرده ایم.
هاشمی اضافه کرد: نباید زبان دانشجو را کوتاه کنیم زیرا نقادی و دنبال کردن تغییر در محیط های دانشگاهی اجتناب ناپذیر است.
وی گفت: حضور در قالب ها و جریانات سیاسی اصولگرا و اصلاح طلب نباید دانشجویان را از اصل مسئله که همان حرکت در مسیر اهداف انقلاب اسلامی است، دور کند.
7514/3072 ** خبرنگار: امیر خالق نژاد ** انتشار دهنده: فاطمه نوری جهانگرد

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نماینده مجلس: موضع رئیس جمهوری در مورد تمدید تحریم های ایران صریح و شفاف است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..