تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آخرین وضعیت سرنشینان حادثه سقوط بالگرد در دریاچه چیتگر

آخرین وضعیت سرنشینان حادثه سقوط بالگرد در دریاچه چیتگر

جامعه > حوادث - ایسنا نوشت: معاون امداد و نجات هلال‌احمر استان تهران با اشاره به سقوط یک فروند بالگرد متعلق به پنها در دریاچه چیتگر گفت: نیروهای امدادی در حال خدمت به حادثه‌دیدگان این سقوط هستند و همه هشت سرنشین این بالگرد سالم از آب بیرون کشیده شدند.

مرتضی مرادی‌پور با اعلام این خبر گفت: نیروهای امدادی هلال‌احمر از نخستین پایگاه امدادی نزدیک به حادثه و از پایگاه چیتگر به محل حادثه اعزام شدند.

وی با اشاره به اعزام 3 تیم امدادی به محل حادثه اظهار کرد: خدمات امدادی لازم به سرنشینان بالگرد ارائه شده و تیم پنج نفره غواصی هلال‌احمر نیز برای جست‌وجوی مابقی سرنشینان بالگرد به محل حادثه اعزام شده است.
معاون امداد و نجات هلال‌احمر استان تهران با بیان اینکه نیروهای هلال احمر، اورژانس و آتش نشانی در حال امدادرسانی به حادثه‌دیدگان هستند، گفت: همه سرنشینان بالگرد، سالم از آب بیرون کشیده شدند و متاسفانه خلبان بالگرد در بیمارستان فوت کرده است.

بنابر اعلام روابط عمومی جمعیت هلال احمر، وی گفت: هم اکنون نیروهای امدادی در حال رهاسازی هلی کوپتر از دریاچه چیتگر هستند.

۴۲۴۲




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آخرین وضعیت سرنشینان حادثه سقوط بالگرد در دریاچه چیتگر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..