تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




راز جنایت در پرونده سقوط از پشت بام ساختمان 5 طبقه برملا شد+ عکس

ماموران پلیس آگاهی تهران بزرگ راز جنایت در پرونده سقوط از پشت بام ساختمان 5 طبقه کشف کردند.

با حضور مأمورین کلانتری در محل و انجام تحقیقات اولیه مشخص شد جوانی حدودا 30 ساله بنام علیرضا از پشت بام یک ساختمان پنج طبقه در منطقه شمیران نو به پائین سقوط نموده و فوت کرده است . 

راز جنایت در پرونده سقوط از پشت بام ساختمان 5 طبقه برملا شد+ عکس

پرونده در اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ : 

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع "فوت مشکوک" و به دستور بازپرس شعبه ششم دادسرای ناحیه 27 تهران ، پرونده جهت رسیدگی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت . 

تحقیقات میدانی : 

در شرایطی که تصور می شد متوفی از پشت بام محل سکونتش به پائین پرتاب شده اما در ادامه مشخص شد که محل متوفی در محل دیگری زندگی می کند و علت مشخصی برای حضور وی در آنجا وجود نداشته است . 

در شرایطی که تمامی شواهد اولیه نشان از وقوع یک حادثه می داد ، کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی با انجام تحقیقات میدانی اطلاع پیدا کردند که متوفی در پشت بام ساختمان محل وقوع با یکی از اهالی ساختمان بنام داوود ( 35 ساله ) درگیر شده و احتمالا طی درگیری با "داوود" ، از پشت بام به پائین پرتاب شده است ؛ لذا برابر هماهنگی با بازپرس پرونده ، "داوود" در همان تاریخ وقوع حادثه ( 22/08/1395 ) دستگیر و جهت انجام تحقیقات به اداره دهم پلیس اگاهی انتقال داده شد .  

داوود در اظهارات اولیه به کارآگاهان مدعی شد که در زمان وقوع حادثه در داخل خانه اش بوده و هیچ اطلاعی از نحوه مرگ متوفی که یکی از دوستانش نیز بوده ، ندارد . 

اعتراف به جنایت : 

در ادامه ی رسیدگی به پرونده ی فوت مشکوک ، کارآگاهان در ادامه تحقیقات خود و بنا بر اظهارات داوود اطلاع پیدا کردند که متوفی از چندی پیش با همسر وی طرح دوستی ریخته و همین موضوع زمینه رفت و آمد متوفی را به محل ایجاد کرده است ؛ با بدست آمدن اطلاع اخیر در پرونده ، سرانجام داوود در ساعت 16:00 روز دوشنبه مورخه 15/09/1395 به درگیری منجر به جنایت با علیرضا اعتراف کرد . 

داوود در اعترافاتش به کارآگاهان گفت : " از چندی پیش بود که متوجه ارتباط همسرم با علیرضا شدم اما بواسطه روابط فامیلی و خانوادگی سعی در پنهان نگه داشتن موضوع را داشتم ؛ حتی در چندین نوبت نیز به علیرضا اخطار داده بودم تا اینکه از مدتی پیش ، همسرم به من فشار وارد می کرد که از یکدیگر جدا شویم اما من همچنان بواسطه همان ملاحظات خانوادگی همچنان سعی در حفظ زندگی خود داشتم . من و برادرم با دو خواهر ازدواج کرده ایم و با یکدیگر باجناق هستیم ؛ اطمینان داشتم که در صورت متارکه از همسرم ، این موضوع در زندگی او و همسرش نیز تأثیر خواهد گذاشت و به همین علت با پیشنهاد همسرم مخالفت می کردم " . 

داوود در خصوص شب حادثه نیز به کارآگاهان گفت : از طریق تماس یکی از همسایگان اطلاع پیدا کردم که علیرضا مجددا به خانه ام آمده است ؛ بلافاصله به خانه رفته و شروع به وارسی داخل خانه کردم ؛ علیرضا داخل خانه نبود ، به ناگاه متوجه ی پشت بام شده و به آنجا رفتم ؛ داخل پشت بام بود که علیرضا را در حالیکه در پشت یک کولر آبی پنهان شده بود ، پیدا کردم ؛ با او گلاویز شده بودم که ناگهان پایش به جایی گیر کرد و به علت از دست دادن تعادلش به پائین سقوط کرد " . 

سرهنگ کارآگاه حمید مکرم ، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس اگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت : با توجه به اعتراف صریح متهم به مشارکت در درگیری منجر به مرگ متوفی ، قرار بازداشت موقت از سوی بازپرس محترم پرونده صادر شد ؛ متهم پرونده نیز جهت انجام تحقیقات تکمیلی و بررسی صحت اظهاراتش در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت " . 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «راز جنایت در پرونده سقوط از پشت بام ساختمان 5 طبقه برملا شد+ عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..