تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لوکا مودریچ هم به فرار مالیاتی متهم شد!

لوکا مودریچ هافبک تیم نخست شهر مادرید نیز به فرار از پرداخت مالیات متهم شده است.

گفته می شود که هافبک کروات تیم رئال مادرید درآمد تبلیغاتی خود را در سال های 2012 تا 2014 با ساخت یک شرکت صوری در کشور لوکزامبورگ پنهان کرده است.

مودریچ در ماه دسامبر سال 2012 که 4 ماه از انتقال وی به تیم مادریدی می گذشت، شرکتی به نام "ایوانو سارل" را در کشور لوکزامبورگ راه اندازی کرد که وی و همسرش سهام داران اصلی شرکت یاد شده هستند.

همچنین مدیر شرکت "ایوانو سارل" نیز یک فرد بلژیکی معرفی شده است و بودجه مورد نظر برای راه اندازی شرکت هم 3.6 میلیون یورو بوده است.

لوکا مودریچ در کشور لوکزامبورگ برای سرمایه خود تنها 1% مالیات پرداخت کرده است و این در حالی است که پرداخت مالیات در کشور اسپانیا از 30 تا 51 درصد متغیر است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لوکا مودریچ هم به فرار مالیاتی متهم شد!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..