تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زیباجو : طرز تهیه سالاد ترد کلم و سیب

وب‌سایت آشپزباشی: سالاد ترد کلم و سیب از مجموعه دستورغذایی های گوردن رمزی است که سایت ما طرز تهیه آن را برای شما آماده کرده است. این سالاد خوشمزه و متفاوت را تهیه کنید و در کنار ناهار خود از آن لذت ببرید.

      کلم سفید  ۱/۲ عدد     کلم قرمز  ۱/۲ عدد کوچک     کرفس  ۲۵۰ گرم     سیب  ۱ عدد     لیمو  ۱ عدد     سس مایونز ۴ قاشق غذاخوری     روغن زیتون  ۳ قاشق غذاخوری     سرکه ۱ قاشق غذاخوری     سس خردل  ۱ قاشق چای خوری     نمک  به میزان لازم     فلفل سیاه  به میزان لازم     رازیانه  ۱ عدد کوچک     جعفری  ۱ مشت     پیازچه ۱/۲ دسته    آجیل ۴ قاشق غذاخوری

سالاد ترد کلم و سیب

  طرز تهیه:

۱-قابلمه ای بزرگ از آب را بجوشانید و کلم سفید خرد شده را برای ۲ دقیقه در آن بپزید، سپس آن را از آب جوش خارج کرده و فورا زیر آب سرد بگیرید و خشک کنید.

۲- این کار را برای کلم قرمز هم تکرار کنید.

۳- بعد کرفس را به همراه آب نیمی از لیمو برای مدت ۲ دقیقه بپزید و سپس با آب سرد آبکشی کرده و خشک کنید.

۴-سیب خرد شده را با آب نیمه ی دیگر لیمو ترکیب کنید.

۵-سس مایونز، روغن زیتون، سرکه و سس خردل را با هم بزنید و به دلخواه به آن نمک و فلفل سیاه اضافه کنید.

۶-درکاسه ای بزرگ، تمامی سبزیجات را با رازیانه، سیب، جعفری و پیازچه ترکیب کنید، سپس سس را به آن ها اضافه کرده و با هم ترکیب کنید.

حتما بخوانید :   خانم های شکلات خور رمانتیک

۷-سالاد را در ظرف های مورد نظر بکشید و در صورت تمایل روی آن ها آجیل بپاشید.

نکاتی در رابطه با تهیه ی سالاد ترد کلم و سیب:

۱– کلم سفید، کلم قرمز و کرفس را ریز خرد کنید.

۲– مغز سیب را جدا کرده و سیب را نازک خرد کنید.

۳– رازیانه را خیلی نازک خرد کنید و برای مدت ۱ ساعت در ظرفی از آب سرد خیس کنید تا ترد شود. سپس آن را آبکشی کرده و خشک کنید.

۴– برگ های جعفری و پیازچه را هم ریز خرد کنید.

۵– در صورت تمایل می توانید از ترکیبی از آجیل و تخمه های خوراکی استفاده کنید. اگر سایز آن ها درشت است، آن ها را خرد کنید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زیباجو : طرز تهیه سالاد ترد کلم و سیب»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..