تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لیگ شنای فارس درمناطق شمال و جنوب برگزار می شود

به گزارش خبرنگار ایرنا، شهرام کمال زاده سه شنبه در نشست هماهنگی مسئولان هیات های شنای فارس افزود: هفته نخست این رقاب تها به ترتیب روز های هجدهم و نوزدهم آذر به میزبانی شهرستان فیروزآباد و مرودشت در گروه آقایان برگزار می شود و شهرستان فسا و سپیدان هم میزبان بانوان شناگر هستند.
وی بیان کرد: ارتقای سطح کمی و کیفی شنای شهرستان ها،شناسایی استعدادهای رده های سنی پایه و افزایش سطح آمادگی شناگران از اهداف برگزاری این لیگ است.
کمال زاده افزود: لیگ شنا فارس به صورت رفت و برگشت در شهرستان ها برگزار می شود و در نهایت دو تیم برتر هر منطقه با دو تیم برتر از باشگاه های شیراز، مرحله پایانی این مسابقات را برگزار خواهند کرد.
سرپرست هیات شنا، شیرجه و واترپلو فارس اضافه کرد: در پایان این رقابت ها نفرات برتر به تیم منتخب فارس برای اعزام به مسابقات کشوری دعوت خواهند شد.
وی گفت: این مسابقات در رده سنی نونهالان شامل گروه های سنی زیر 8 سال و 9 و 10سال و همچنین رده سنی نوجوانان شامل گروه های سنی 11-12سال و گروه سنی 13-14سال برگزار خواهدشد.
کمال زاده افزود: این رقابت ها در دو بخش تیمی و انفرادی و در ماده پروانه، کرال پشت، کرال سینه و قورباغه، 4در 50 متر آزاد و مختلط تیمی برگزار می شود.
خبرنگار: حمیدرضا خلیقی ** انتشاردهنده: غلامرضا مالک زاده
7368 /1876

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لیگ شنای فارس درمناطق شمال و جنوب برگزار می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..