تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بمب افکن های ائتلاف بین المللی آخرین پل موصل را منهدم کردند

به نوشته پایگاه خبری عراقی الشفق نیوز، این منبع افزود: جنگنده - بمب افکن های ائتلاف بین المللی این پل را که تنها پل باقیمانده و اصلی برای ارتباط شرق موصل با غرب این شهر و برای تروریست ها دارای اهمیت بود، هدف قرار دادند.
جنگنده - بمب افکن های ائتلاف بین المللی پیشتر چهار پل دیگر رود دجله در محدوه هر موصل را به همین شکل منهدم کرده بودند.
عملیات موصل در تاریخ 17 سپتامبر (26 مهرماه) با فرمان 'حیدر العبادی' نخست وزیر عراق آغاز شد.
نیروهای عراقی از چند جهت در این نبرد به سوی موصل در حال پیشروی هستند. یگان های ویژه عراق از جبهه شرقی وارد شهر شده اند و تاکنون چند محله را از اشغال داعش آزاد کرده اند.
موصل بزرگترین شهر عراق است که در اشغال داعش قرار دارد و بازپس گیری آن ضربه ای مهم به این گروه ترویستی وارد خواهد کرد.
نیروهای عراقی همچنین در حال پیشروی به سمت شهر تلعفر هستند و اکنون فروگاه تلعفر در کنترل نیروهای الحشد الشعبی قرار دارد.
نیروهای عراقی بعد از درگیری های یک هفته ای و آزادسازی فرودگاه در جنوب این شهر ، اکنون یک هلال کامل به دور شهر تشکیل داده اند و علاوه بر آن جاده مواصلاتی و امدادی داعش از موصل به مرزهای سوریه و ارتباط آن با الرقه قطع شده است.
خاورم**9366**1275
مترجم:صغری رحیمی* انتشار دهنده: مجید جعفری

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بمب افکن های ائتلاف بین المللی آخرین پل موصل را منهدم کردند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..