تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیدا شدن همه سرنشینان بالگرد سقوطی

سرپرست امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان تهران از زنده پیدا شدن تمام ۸ سرنشین بالگرد سقوطی در دریاچه چیتگر خبر داد.

در حدود ساعت 11 و 40 دقیقه صبح امروز (سه شنبه 16 آذر) یک فروند بالگرد به دلایل نامشخصی در دریاچه شهدای خلیج فارس (چیتگر) سقوط کرد که در این رابطه مرتضی مرادی پور - سرپرست امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان تهران که در صحنه حادثه حضور دارد، به تسنیم عنوان کرد: خوشبختانه تمام 8 سرنشین بالگرد سقوطی دریاچه چیتگر زنده پیدا شدند. سرپرست امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان تهران عنوان کرد: البته آمارهای ما با اورژانس بر روی مسئله انتقال 8 و یا 7 نفر در تناقض و در حال تکمیل است ولی بالگرد 9 سرنشین نداشته است.

مرادی پور خاطرنشان کرد: بالگرد متعلق به شرکت هلیکوپتر سازی پنها 2 است و 8 سرنشین هم که مصدوم شدند به مراکز درمانی انتقال یافتند ولی هنوز پایان عملیات جست‌وجو و نجات اعلام نشده است.

تلاش برای بیرون کشیدن لاشه بالگرد از دریاچه چیتگر

یک مسئول هلال احمر از تلاش برای بیرون کشیدن لاشه بالگرد سقوط کرده در دریاچه چیتگر خبر داد. در این رابطه مرتضی مرادی پور - سرپرست امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان تهران درباره جدیدترین وضعیت امدادرسانی و رهاسازی در دریاچه چیتگر به تسنیم گفت: هم اکنون نیروهای امداد به همراه نیروهای اورژانس در حال تکمیل و نهایی کردن آمارهای انتقال مصدومان هستند.

سرپرست امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان تهران خاطرنشان کرد: همچنین با کمک نیروهای نجات در حال تلاش برای بیرون کشیدن لاشه بالگرد از داخل دریاچه هستیم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیدا شدن همه سرنشینان بالگرد سقوطی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..