تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سقوط یک بالگرد در دریاچه چیتگر/ از ۸ سرنشین، ۳ نفر هنوز پیدا نشده‌اند

سقوط یک بالگرد در دریاچه چیتگر/ از ۸ سرنشین، ۳ نفر هنوز پیدا نشده‌اند

جامعه > حوادث - میزان نوشت: یک فروند بالگرد امدادی در دریاچه چیتگر سقوط کرد.

در پی سوقوط یک فروند بالگرد امدادی در دریاچه چیتگر، تیم های غواص آتش نشانی مشغول جستجو داخل دریاچه هستند. 

مدیر روابط عمومی اورژانس تهران در گفت و گو با میزان در رابطه با جزیات این حادثه بیان کرد: ساعت 11:30 سقوط یک فروند بالگرد به اورژانس تهران اعلام شد. اما هنوز مشخص نیست بالگرد متعلق به کدام ارگان است. نیروهای اورژانس،هلال احمر و آتش نشانی در محل دریاچه حضور دارند. 
در پی این حادثه تاکنون 3 ایستگاه آتش نشانی و یک گروه غواصی و نیز اورژانس در محل حادثه حضور دارند.

 براساس این گزارش در این بالگرد 8سرنشین حضور داشتند که تا این لحظه5نفر از آنان توسط آتش نشانان زنده از دریاچه بیرون آورده شده اند. در حال حاضر جست جو برای یافتن 3نفر دیگر ادامه دارد.

۴۲۴۲




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سقوط یک بالگرد در دریاچه چیتگر/ از ۸ سرنشین، ۳ نفر هنوز پیدا نشده‌اند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..