تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیام دکتر سيد خلاق ميرنيا رييس دانشگاه مازندران به مناسبت روز دانشگاه

در آستانه فرا رسيدن روز دانشجو( 16 آذر)، از سوي دکتر سيد خلاق ميرنيا رييس دانشگاه مازندران پيامي به شرح ذيل صادر شد.

به گزارش خبرنگارشما نیوز دربابلسردرپيام تبريک رييس دانشگاه مازندران به مناسبت فرا رسيدن روز دانشجو( 16 آذر) آمده است:

بسم الله الرحمن الرحيم

آرام آرام 16 آذر از راه ميرسد.

روزگاري پيشين، سه اهورايي مصمم، سينه خود را در برابر دژخيمان رژيم فاسد و وابسته پهلوي سپر کردند تا بگويند که جوانان و فرهيختگان ايران، فريب تظاهر و مکر دشمنان قسم خورده خود را نمي‌خورند.
تا بگويند که دست هاي آلوده سردمداران آمريکاي فاسد در سرنگوني دولت قانوني دکتر محمد مصدق را ديده اند. تا بگويندکه دست هاي فتنه آن فتنه گر اعظم جهان - آمريکاي مرموز - را در پس ايجاد اختلاف و دو دستگي در بين ملت را ديده اند.
تا بگويند که حلقوم کثيف و ناساز سخنرانان ميتينگ هاي آن روز را براي تشديد اختلاف و دروغ پراکني در بين ملت را مي‌شناسند. تا بگويند که مي‌شناسند آناني را که سر در آخور امپرياليسم دارند اما دايه هاي از مادر مهربان تر هستند.

شهيدان سرافراز 16 آذر !

رفتيد اما در ادامه ي راه شما، بيش از 400 هزار شهيد ديگر براي زنده ماندن نهضتي که آغاز کرديد، به ملکوت پرواز کردند تا بگويند که ايراني مسلمان هيچگاه دست دوستي به سوي هيچ بيگانه اي دراز نخواهد کرد. تا بگويند براي حفظ استقلال کشور به هيچ چيز جز مصلحت کشور و اسلام نمي انديشند.
تا بگويند که سليقه هاي سياسي فقط ابزاري براي ابراز عقيده است نه وسيله اي براي ايجاد شکاف و دو دستگي تا سرحد فراموشي وطن. تا بگويند پشت کرده اند به همه کساني که با تابعيتي دوگانه، به ظاهر براي کشور دل مي‌سوزانند.
ضمن تبريک و گرامي داشت اين روز به همه ي دانشجويان عزيز، 16 آذر امسال بايد يادآور وحدت و انسجام براي ايراني آباد و قدرتمند در برابر دشمنان باشد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیام دکتر سيد خلاق ميرنيا رييس دانشگاه مازندران به مناسبت روز دانشگاه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..