تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مذاکرات چهار جانبه درباره کره شمالی

کد خبر: ۴۳۶۴۲۶

۵  بازدید

خبرگزاری ایسنا: کره جنوبی، روسیه، چین و آمریکا نشستی را در سطوح عالی این ماه (دسامبر) برای انجام مذاکرات درباره نحوه اعمال فشار بیشتر علیه پیونگ یانگ بعد از اقدامات اخیرش برگزار می‌کنند.

 انتظار می‌رود مقامات این چهار کشور درباره راه‌های اجرای قطعنامه‌های شورای امنیت علیه کره شمالی گفت‌وگو کنند.

در همین راستا یون بیونگ سه، وزیر خارجه کره جنوبی در وین اعلام کرد: ما به دنبال ایجاد یک سیاست مشورتی درباره راه‌های مقابله با تهدیدات ناشی از کره شمالی و نحوه اجرای قطعنامه‌های شورای امنیت سازمان ملل علیه این کشور هستیم.

وی ادامه داد: به نظر می‌سد دونالد ترامپ، رئیس جمهور منتخب آمریکا نسبت به دوره گذشته با عزم بیشتری علیه پیونگ یانگ اقدام کند، در برخی ابعاد سیاست ترامپ در قبال کره شمالی مستحکم‌تر از دولت اوباما است.

همچنین نشست دیگری با حضور مذاکره کنندگان ارشد آمریکا و کره جنوبی در سیزدهم دسامبر در راستای هماهنگ کردن بیشتر سیاست‌های دو کشور در قبال پیونگ یانگ برگزار می‌شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مذاکرات چهار جانبه درباره کره شمالی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..