تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پایان تنش ها میان کمیته بین المللی المپیک و آژانس جهانی مبارزه با دوپینگ

روسای کمیته بین المللی المپیک و آژانس جهانی مبارزه با دوپینگ در نشستی به رفع سوء تفاهم ها پرداختند.

پایان تنش ها میان کمیته بین المللی المپیک و آژانس جهانی مبارزه با دوپینگبه گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، توماس باخ رئیس کمیته بین المللی المپیک و کریگ ریدی رئیس آژانس جهانی مبارزه با دوپینگ با برگزاری نشستی بر اراده خود برای حرکت رو به جلو و دستیابی به یک هدف مشترک که همان مبارزه با دوپینگ است، تاکید کردند.

ریدی رئیس آژانس جهانی مبارزه با دوپینگ اعلام کرد: همه ما امیدواریم که حرکت رو به جلو برای همکاری در تمامی زمینه ها صورت پذیرد، چرا که دستیابی به هدف مشترک مهم ترین نکته است.

در دوره ای که آژانس جهانی مبارزه با دوپینگ، به افشای حقیقت تلخ دوپینگ گسترده و سازمان یافته ورزشکاران کشور روسیه پرداخت و برخی ورزشکاران این کشور از حضور در المپیک ریو 2016 و همه اعضای کاروان پارالمپیک کشور روسیه از حضور در بازی های پارالمپیک ریو 2016 محروم شدند، روابط میان کمیته بین المللی المپیک و وادا تیره و تار شد.

توماس باخ رئیس کمیته بین المللی المپیک نیز در این باره اعلام کرد: فضای این نشست بسیار مثبت بود و از اینکه مشخص شد همه این مسائل سوء تفاهم بوده است، خوشحال هستم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پایان تنش ها میان کمیته بین المللی المپیک و آژانس جهانی مبارزه با دوپینگ»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..