تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




260 کیلوگرم تریاک در فارس کشف شد

فرمانده انتظامی استان فارس گفت : 260 کیلو و 385 گرم تریاک طی 24 ساعت گذشته در این استان کشف شد که این میزان مواد مخدر درون خودروها بوده است.

سردار سرتیپ دوم احمدعلی گودرزی اظهار داشت : ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان داراب با همکاری ماموران سپاه پاسداران یک دستگاه خودرو پژو پارس حامل موادمخدر را شناسایی و این خودرو را در جاده بندرعباس به سمت داراب متوقف کردند.
وی افزود : در بازرسی از این خودرو 183 کیلو و 385 گرم تریاک که در خودرو جاسازی شده بود، کشف شد.
وی بیان کرد : ماموران انتظامی جهرم نیز با همکاری مأموران انتظامی استان خراسان رضوی یک دستگاه خودرو سانتافه حامل موادمخدر را شناسایی کردند و در بازرسی از این خودرو که در یک منزل واقع در شمال شهر شیراز پارک شده بود، 68 کیلوگرم تریاک کشف و در این رابطه یک قاچاقچی موادمخدر را دستگیر کردند.
وی ادامه داد : در عملیات دیگری ماموران انتظامی شهرستان لارستان هنگام کنترل خودروهای عبوری در جاده بندرعباس به سمت لارستان از یک دستگاه خودرو پژو 405 مقدار 9 کیلوگرم تریاک که در خودرو جاسازی شده بود، کشف و راننده را دستگیر کردند.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «260 کیلوگرم تریاک در فارس کشف شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..