تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ورود کمیته اخلاق به بحث جادوگری در فوتبال

کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال قصد دارد به موضوع حضور کسانی که ادعای جادوگری در فوتبال را دارند، ورود پیدا کند.

در روزهای گذشته برخی افراد به حضور جادوگران و رمال‌ها در لیگ برتر اشاره کرده‌اند و حتی کار به جایی رسید که گفته می‌شد به برانکو ایوانکوویچ، سرمربی پرسپولیس هم برای حضور یکی از جادوگران در کنار تیمش پیشنهاداتی شده بود.
کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال پیگیری‌های خود را برای پرونده حضور جادوگران و کسانی که دعای رمالی می‌کنند، آغاز کرده است. عبدالله سمامی، عضو کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال با اعلام این خبر به تسنیم گفت: در مورد این موضوع تحقیقات مفصلی خواهیم کرد و از افراد به عنوان مطلع خواسته‌ایم که به کمیته اخلاق آمده و توضیحات خود را ارائه کنند.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ورود کمیته اخلاق به بحث جادوگری در فوتبال»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..