تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انتقاد عضو شورای شهر شیراز از صادق زیبا کلام

در پی اظهارات اخیر صادق زیبا کلام در یک برنامه تلویزیونی در خصوص زنان قشقایی، یک عضو شورای اسلامی شهر شیراز به این اظهارات واکنش نشان داد.

عباس افراسیابی کشکولی در نطق پیش از دستور خود در شورای شهر گفت :در پی اهانت صادق زیبا کلام به شیرزنان قوم بزرگ قشقایی و همچنین پخش فیلمی در این خصوص از صداوسیما، به عنوان قطره کوچکی از دریای این قوم پر افتخار، هر گونه توهین و اهانت و بی احترامی به اقوام ایرانی را محکوم کرده و اعلام می کنم کسی که ادعای روشنفکری دارد و پرچم یک کشور بیگانه را زیر پا نمی گذارد چگونه احساسات یک قوم سراسر افتخار را نابود می کند.
به گزارش خبرنگار "شمانیوز "از شیراز، وی اظهار داشت :صادق زیبا کلام احساسات قوم قشقایی را که بصورت سببی و نسبی حدود 10 درصد یا شاید هم بیشتر از جمعیت کشور را شامل می‌شود نادیده گرفته و با سخنان نا به جای خود باعث رنجش این قوم شده است.
وی افزود:وقتی فردی سخنی به زبان می آورد باید تفاوت معنی کلمات را بداند و در صحبت هایش ادب را نگه دارد.
وی تصریح کرد :خدمت این افراد عرض می کنم تاریخ این قوم بزرگ را مطالعه کرده و ببینند جز وطن پرستی، اصالت، سخاوت، سادگی، زیبایی چیزی می توان دید و حتی غیرت شیرزنان قوم قشقایی نیز سرآمد خیلی از مردان مدعی روشنفکری است.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انتقاد عضو شورای شهر شیراز از صادق زیبا کلام»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..