تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سقوط بالگرد در دریاچه شهدای خلیج فارس

آخرین اخبار دریافت شده از سقوط بالگرد در دریاچه شهدای خلیج فارس حاکیست که ۶ نفر از سرنشینان بالگرد سالم هستند.

به دنبال سقوط یک فروند بالگرد در دریاچه شهدای خلیج فارس، نیروهای آتش‌نشانی برای عملیات امداد و نجات در محل حاضر شده‌اند.

بر اساس اطلاعات غیر تأیید شده این بالگرد 8 سرنشین داشت که 6 نفر آنها سالم هستند.

مهیار مقیمیان در گفت‌وگو با فارس، اظهار داشت: در اثر سقوط بالگرد شرکت پنها در دریاچه چیتگر 8 نفر مصدوم شده که در حال حاضر 5 تیم عملیاتی امدادی در حال کمک به آنان هستند.

مدیر روابط عمومی هلال احمر استان تهران افزود: بر اساس بررسی‌های اولیه این بالگرد 8 سرنشین داشته که 3 آمبولانس هلال احمر و ۲ تیم غواصی برای کمک به آنها به محل اعزام شده است.

وی ادامه داد: 6 نفر از مصدومان توسط نیروهای اورژانس به بیمارستان فیروزگر و امام خمینی (ره) منتقل شده اند.

صادقی رئیس سازمان مدیریت بحران شهر تهران نیز در گفت‌وگو با فارس گفت: ساعت 11 و 40 دقیقه امروز بالگردی در دریاچه چیتگر سقوط کرده است.

وی گفت: تا کنون 9 نفر از افرادی که درون بالگرد بوده‌اند، از آب بیرون کشیده شده‌اند که ۶ نفر سالم هستند.

صادقی افزود: لاشه بالگرد همچنان در آب است و نیروهای اورژانس، هلال احمر و آتش نشانی در حال امداد رسانی هستند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سقوط بالگرد در دریاچه شهدای خلیج فارس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..