تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




روسیه: پیام آمریکا را به ایران منتقل کردیم/جابری انصاری: هیچ پیامی از روسیه منتقل نشده

ساعت24-بوگدانوف روز دوشنبه به تهران سفر و با همتای ایرانی اش حسین جابری انصاری معاون عربی آفریقایی وزارت خارجه ایران دیدار و گفتگو کرد. معاون وزیر خارجه روسیه از انتقال پیام آمریکا به ایران درباره سوریه خبر داد.

 میخائیل بوگدانوف معاون وزیر خارجه روسیه روز دوشنبه گفت که  روسیه پیشنهادات آمریکا برای حل نزاع در سوریه را به ایران منتقل کرد.

رویترز به نقل از آژانس رسانه ای روسیه این خبر را منتشر کرده است.

روسیه: پیام آمریکا را به ایران منتقل کردیم

بوگدانوف روز دوشنبه به تهران سفر و با همتای ایرانی اش حسین جابری انصاری معاون عربی آفریقایی وزارت خارجه ایران دیدار و گفتگو کرد

هم اکنون در نزاع سوریه، مهمترین مسئله وضعیت حلب است. در این شهر مخالفان مسلح و افراط گرایان اسلامی مسلح مناطقی را در دست دارند اما در محاصره کامل ارتش سوریه هستند.

جابری انصاری: هیچ پیامی منتقل نشده

حسین جابری انصاری معاون عربی آفریقایی وزارت خارجه ایران در گفتگو با خبرنگار "عصرایران" اعلام کرد هیچ پیامی از سوی روسیه به ایران منتقل نشد.

جابری انصاری با اشاره به سفر بوگدانوف همتای روس خود به تهران تاکید کرد:  هیچ پیامی از هیچ طرفی منتقل نشده است.

وی توضیح داد: آنچه انجام شد تبادل نظرات و رایزنی درباره تحولات منطقه و سوریه و مواضع بازیگران مختلف بود.

عصرایران




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «روسیه: پیام آمریکا را به ایران منتقل کردیم/جابری انصاری: هیچ پیامی از روسیه منتقل نشده»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..