تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تکذیب نقش سامسونگ در رسوایی سیاسی رئیس‌جمهور کره جنوبی

تکذیب نقش سامسونگ در رسوایی سیاسی رئیس‌جمهور کره جنوبی

به گزارش خبرآنلاین، «لی جائی-یونگ» ضمن عذرخواهی رسمی برای حضور غیرمستقیم کمپانی خود در پرونده فساد مالی دوست رئیس جمهورکه به‌صورت خوشه‌ای / conglomerate خود رئیس‌جمهور کره را نیز درگیر کرده؛ پرداخت هرگونه رشوه را تکذیب کرد.

از «لی» به‌عنوان رئیس اصلی سامسونگ و 6 مدیر ارشد سامسونگ خواسته شد تا در جلسه استماع ملی برای این پرونده حضور یافته و توضیحات خود را ارائه کنند تا رابطه سامسونگ و خانم پارک به‌عنوان رئیس‌جمهور مشخص شود.

در این پرونده «چوی سون-سیل» دوست نزدیک و خانوادگی رئیس‌جمهور متهم است که از رابطه خود سوءاستفاده کرده و از کمپانی‌های بزرگ مانند سامسونگ رشوه گرفته است. ظاهراً دختر چوی 3 میلیون دلار رشوه مستقیماً از سامسونگ گرفته است. اما شرکت‌های تابعه و خوشه‌ای سامسونگ می‌گویند رشوه‌ای در کار نبوده و آنچه رخ‌داده است نتیجه یک توطئه بزرگ علیه این کمپانی است که رسانه‌ای شده است.

مدیر سامسونگ در این جلسه استماع ملی اهدای مالی یا پشتیبانی مالی از خانم پارک را نیز رد کرد.

دفتر مرکزی سامسونگ به همین دلیل دو بار مورد یورش پلیس قرارگرفته تا مدارک لازم در این خصوص جمع‌آوری شود. نتیجه این شده است که شرکت‌های خوشه‌ای متعددی با مدیریت خانواده «لی» کشف‌شده است که اوضاع را پیچیده‌تر کرده است.

مورد کشف‌شده بعدی تحت‌فشار قرار دادن سازمان خدمات بازنشستگی ملی کره با دستور خانواده «لی» توسط خانم «چوی» است، چراکه بخش عمده‌ای از سهام سامسونگ در اختیار سازمان خدمات بازنشستگی ملی کره قرار دارد و هر دو از سوی سهامدار امریکایی یعنی الیوت تحت‌فشار بودند و «لی» سعی کرد تا با دادن رشوه سهام این سازمان را خریده و با ادغام آن در سهام خود، الیوت را شکست دهد که چنین چیزی محقق نشد.

جالب اینجاست که پس از رسوایی اخیر محبوبیت خانم پارک به 4 درصد رسیده است و این رقم کمترین میزان محبوبیت یک رئیس‌جمهور در تاریخ کره ارزیابی‌شده است و علی رغم دو ماه تظاهرات خیابانی وی همچنان در قدرت مانده است.

این اتفاقات یک نتیجه تلخ دیگری هم داشته و آن عدم راه‌اندازی مرکز ابداعات و استارتاپ ها در شهر Daegu  (قلب سامسونگ) است که باعث شده تا بخش فناوری به اغماء رود.

5656




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تکذیب نقش سامسونگ در رسوایی سیاسی رئیس‌جمهور کره جنوبی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..