تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ستاره پرسپولیس تا نیم فصل دور از میادین

ستاره پرسپولیس تا نیم فصل دور از میادین

ورزش > لیگ برتر - امید عالیشاه به دلیل مصدومیتی که از ناحیه دست خود دارد نمی‌تواند تا نیم فصل تیمش را همراهی کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مصدومیت امید عالیشاه از ناحیه دست باعث شد تا این بازیکن خلاق دو بازی اخیر تیمش را از دست بدهد چرا که دست او در گچ است و فعلا شرایط بازی ندارد.
مصدومیت عالیشاه از نقطه حساس دست است که برای بهبودی باید دست او تا ۶ هفته در گچ باشد که به همین دلیل عالیشاه بازی با پدیده و ذوب‌آهن در هفته‌های سیزدهم و چهاردهم لیگ برتر را از دست بدهد.
با این شرایط حتی احتمال بازی کردن عالیشاه مقابل سیاه‌جامگان در هفته پایانی نیم فصل اول هم خیلی کم است و به همین دلیل این بازیکن از هفته شانزدهم لیگ برتر و از بازی با سایپا بتواند برای تیمش بازی کند.
عالیشاه در حین تمرین تیمش با تکل حامد آقایی بازیکن جوان پرسپولیس از ناحیه دست مصدوم شد و به دلیل شکستگی دست خود را گچ گرفت.

256 41

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ستاره پرسپولیس تا نیم فصل دور از میادین»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..