تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




منصوریان، حیدری و ابراهیمی به سمت قلعه نویی می روند

منصوریان، حیدری و ابراهیمی به سمت قلعه نویی می روند

ورزش > لیگ برتر - بی شک بازی استقلال و تراکتورسازی اهمیت زیادی دارد.

به گزارس خبرگزاری خبرآنلاین؛ یکی از سوژه های مهم بازی استقلال و تراکتورسازی تقابل استقلالی ها با امیر قلعه نویی است. از اردوی آبی ها خبر می رسد که علیرضا منصوریان، خسرو حیدری و امید ابراهیمی قصد دارند به سمت امیر قلعه نویی بروند. البته در بازی های اخیر دو تیم برخورد قلعه نویی با حیدری و ابراهیمی بسیار سرد بوده است. امیر در دوران حضور در استقلال بارها از ملی پوشان تیمش انتقاد کرد که این مسئله باعث دلخوری آنها شده بود. اما انگار آنها در بازی روز جمعه چشم شان را روی این اتفاقات خواهندبست.

43257




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «منصوریان، حیدری و ابراهیمی به سمت قلعه نویی می روند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..