تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بهترین هتل های تبریز

بهترین هتل های تبریز

تبریز یکی از زیباترین و خاص‌ترین شهرهای ایران محسوب می‌شود. این شهر از لحاظ اقتصادی با دیگر شهرهای ایران تفاوت‌هایی اساسی دارد. تبریز به‌دلیل قدمت تاریخی و داشتن آثار قدیمی و باستانی خود توانسته مسافران زیادی را در طول سال به خود جذب کند. به همین خاطر در این شهر هتل‌های فوق‌العاده با امکانات عالی وجود دارد که در این مطلب سعی داریم دو مورد از بهترین هتل‌های تبریز را معرفی کنیم. با ما همراه باشید تا با هتل ائل گلی تبریز و هتل تبریز بیشتر آشنا شوید.

معرفی و بررسی هتل ائل گلی تبریز

هتل ائل گلی یکی از هتل‌های پنج ستاره تبریز محسوب می‌شود که فعالیت خود را از سال 1380 شروع کرده است. این هتل با نمای تمام شیشه‌ای در 17 طبقه ساخته شده و امکانات و خدمات بسیار عالی را برای داشتن سفری خاطره‌انگیز و به‌یادماندنی به شما ارائه می‌دهد. در ساختمان این هتل 180 اتاق برای اقامت درنظر گرفته شده و در سقف آن رستورانی گردان وجود دارد که می‌توانید با نمای 360 درجه از غذای خود لذت ببرید.

دلیل نام‌گذاری این هتل وجود عمارت ائل گلی نزدیکی هتل است که می‌توانید آن را یکی از قدیمی‌ترین عمارت‌های تاریخ نام برد. به‌طورکلی اگر دنبال تجربه سفری بی‌نظیر و پر از زیبایی هستید، شهر تبریز بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. اگر دوست دارد سفر شما با اقامتی جذاب کامل شود، پیشنهاد ما به شما هتل ائل گلی تبریز است.

موقعیت مکانی هتل ائل گلی

هتل ائل گلی جنب پارک ائل گلی تبریز قرار گرفته است. از لحاظ موقعیت مکانی این هتل یکی از بهترین هتل‌های تبریز شناخته می‌شود؛ زیرا با اماکن مهم مثل ارگ تبریز، مسجد کبود، مقبره الشعرای تبریز، موزه قاجار، خانه تاریخی حیدرزاده، مسجد جامع تبریز و حمام نوبر زمان کم‌تر از 20 دقیقه‌ با ماشین فاصله دارد. پارک و باغ وحش ائل گلی، سورتمه، پارک آبی هلیا، عمارت کلاه فرنگی، رودخانه مهران و بازار تبریز از جاذبه‌های گردشگری نزدیک به هتل هستند.

بهترین هتل های تبریز

امکانات هتل ائل گلی

هتل ائل گلی تبریز امکانات و خدمات رفاهی کم‌نظیری دراختیار مسافران خود قرار می‌دهد. از خدمات این هتل می‌توان به استخر، سوئیت، رستوران، اینترنت، سرویس فرنگی و ایرانی، پارکینگ، ترانسفر فرودگاهی، نمازخانه، لابی، ماهواره، سالن ورزش، فروشگاه، غرفه، کافی‌شاپ، سالن بیلیارد، سونا و جکوزی اشاره کرد.

نظر کاربران در مورد هتل ائل گلی

در سال 1399 نظر کاربران در مورد هتل ائل گلی تبریز به شرح زیر بود. افراد امتیاز 90 از 100 را به برخورد کارکنان و پرسنل، امتیاز 99 از 100 را به تمیزی اتاق‌ها، امتیاز 99 از 100 به تمیزی لابی و محوطه بیرونی هتل، امتیاز کامل به زیبای و شیک بودن، امتیاز 95 از 100 را به موقعیت مکانی مناسب و امتیاز 87 از 100 را به کیفیت غذا و رستوران این هتل اختصاص داده‌اند.

معرفی هتل تبریز

هتل تبریز یکی از قدیمی‌ترین هتل‌های ایران محسوب می‌شود. این هتل در سال 1348 افتتاح شد و با اهداف خدمات بیشتر و رضایت مسافر در سال 1390 بازسازی شده است. این مجموعه اقامتی در پنج طبقه و 132 اتاق برای اقامت یکی از بهترین هتل‌های چهار ستاره تبریز به‌شمار می‌رود. موقعیت مکانی عالی یکی از ویژگی‌های بارز این هتل است؛ شما می‌توانید در کم‌ترین زمان ممکن به مکان‌های مهم شهر دسترسی داشته باشید.

موقعیت مکانی هتل‌ چهار ستاره تبریز

هتل محبوب تبریز در خیابان امام خمینی در فاصله 2.5 کیلومتری دانشگاه تبریز واقع شده است. فاصله این هتل تبریز تا فرودگاه 20 دقیقه بوده و یکی از بزرگ‌ترین ویژگی‌های این هتل محسوب می‌شود. فاصله این هتل تا پارک ائل گلی، لاله پارک تبریز و برج بلور 9 دقیقه، 13 دقیقه و یک دقیقه پیاده است. برای رفتن به مراکز مهم دیگر مثل ارگ تبریز، مسجد کبود، موزه قاجار، مسجد جامع و مقبره الشعرای تبریز شما نیاز به 10 دقیقه ماشین سواری دارید. در نظر سنجی از مسافران این هتل یکی از بالاترین امتیازهای که مردم به این هتل داده‌اند موقعیت مکانی است.

بهترین هتل های تبریز

امکانات رفاهی هتل جذاب و معروف تبریز

هتل تبریز به عنوان یک هتل چهار ستاره از امکانات مناسبی مانند رستوران داخل هتل، رستوران در فضای باز، کافی‌شاپ، پارکینگ رایگان، اینترنت رایگان در داخل اتاق‌ها و لابی، تالار عروسی، فضای باز، صندوق امانات، روم سرويس، تاکسی سرویس و غیره برخوردار است.

از دیگر خدمات این هتل می‌توان به لاندری، خدمات اتو، اتاق چمدان، کافی‌نت، فضای سبز، فضای بيرون برای شام، فضای بيرونی هتل برای نشستن اشاره کرد. یک نکته جالب در مورد هتل چهار ستاره تبریز این است که همه کارکنان و پرسنل این هتل مسلط به زبان انگلیسی هستند.

قوانین هتل محبوب تبریز

تحویل اتاق ساعت 14 ظهر بوده و تخیله اتاق ساعت 12 ظهر است. هزینه رزرو برای اقامت کودکان زیر پنج سال درصورت عدم استفاده از سرویس، رایگان و بالای پنج سال نفر اضافه محاسبه می‌شود. یک نکته جالب درصورت همراه نداشتن کارت شناسایی معتبر باید از اداره اماکن شهر تبریز برگه اقامت موقت دریافت نمایند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بهترین هتل های تبریز»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..