تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




احتمال لغو بازی ایران و ساحل عاج قوت گرفت

احتمال لغو بازی ایران و ساحل عاج قوت گرفت

ورزش > فوتبال ملی - اماراتی ها همچنان به کارشکنی خود ادامه می‌دهند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم ملی ایران روز 13 دی ماه به دبی می رسد و اردوی 7 روزه خود را در این کشور برگزار می کند. ایران قصد دارد در این اردو با تیم ملی ساحل عاج هم دیداری دوستانه برگزار کند. اماراتی ها تا اینجا برای برگزاری بازی ایران کارشکنی کرده اند. فدراسیون فوتبال این کشور ورزشگاهی را برای برگزاری مسابقه در اختیار ایران و ساحل عاج قرار نداده است. این کشور بار دیگر مسایل سیاسی را با ورزش گره زد. با این اتفاق احتمال لغو بازی دوستانه دو کشور قوت گرفته است.

43257




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «احتمال لغو بازی ایران و ساحل عاج قوت گرفت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..