تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استکی: لقب خوبی برای ما انتخاب کرده‌اند

کد خبر: ۴۳۶۱۲۹

۴۰  بازدید

خبرگزاری فارس: سجاد استکی، بازیکن ارزشمند تیم ملی کشورمان که در دیناموبخارست رومانی بازی می‌کند تا پایان هفته نهم لیگ قهرمانان هندبال اروپا با درخشش خود و 68 گل زده در صدر جدول گلزنان این رقابت‌ها قرار دارد. استکی در هفته نهم لیگ قهرمانان اروپا به عنوان بهترین بازیکن در پست خود یعنی بغل چپ معرفی شد. همچنین یکی از گل‌های وی به نماینده پرتغال در هفته نهم نیز در بین 5 گل برتر هفته قرار گرفت.

سجاد استکی صحبت‌هایی را پیرامون شرایط خودش در تیم دنیامو بخارست و همچنین سرمربی آینده تیم ملی هندبال و ... انجام داده است که متن صحبت‌های وی را در زیر می‌خوانید:

شرایطت در تیم دینامو بخارست رومانی چطور است؟

خدا را شکر همه چیز در رومانی عالی است. به خوبی توانستیم در ترکیب تیم جا بیافتم و هماهنگی خوبی با سایر بازیکنان دارم. شرایط کلی‌ در رومانی مساعد است و تمرینات خوبی را پشت سر می‌گذارم.

در لیگ قهرمانان اروپا هم شرایط بسیار خوبی داری و در جمع برترین گلزنان هستی؟

خوشبختانه به لطف خدا توانستم عملکرد خوبی داشته باشم و واقعاً تیم‌مان نتایج بسیار خوبی گرفته است. من همیشه تلاش می‌کنم که بهترین بازی را از خودم به نمایش بگذارم و به نوعی همیشه در اوج باشم که خدا را شکر تاکنون تا حد زیادی موفق هم بوده‌ام.

نظرت درمورد لقب «سه تفنگدار» که به تو، الله‌کرم و علیرضا موسوی داده‌اند، چیست؟

به نظرم لقب خوبی است، چراکه ما واقعاً اینجا در هر مسابقه می‌جنگیم و برای پیروزی تیم‌مان زحمت می‌کشیم. فکر می‌کنم به دلیل جنگندگی و تلاش بی‌اندازه‌مان این لقب را برای ما انتخاب کرده‌اند.

در شرایط کنونی بازیکنان زیادی از ایران به لیگ‌های خارجی رفته‌اند؛ ارزیابی‌ات از این اتفاق چیست؟

به نظر من این یک اتفاق خیلی خوب است که ملی‌پوشان هندبال ایران بتوانند در خارج از کشور بازی کنند. واقعاً این موضوع می تواند به تیم ملی کمک کند تا در میادین معتبر بدرخشد. حضور بازیکنان ایرانی در لیگ‌های معتبر خارجی سطح بازی آنها را بالا می‌برد و این امر در آینده به سود هندبال ملی خواهد بود.

محسن طاهری هم از تیم ملی جدا و مدیرعامل باشگاه سپاهان شد؛ نظرت درمورد این جابجایی چیست؟

نظر خاصی ندارم. قطعاً طاهری با فدراسیون مذاکره و هماهنگ کرده و این تصمیم را گرفته است. امیدوارم هرکسی هدایت تیم ملی را برعهده می‌گیرد خوب باشد و بتواند کمک کند.

سرمربی تیم ملی در شرایط کنونی باید ایرانی باشد یا خارجی؟

به نظر من تیم ملی هندبال ایران یک مربی سطح بالا و طراز اول جهان را می‌خواهد تا بتواند کاری برای هندبال ملی ایران بکند. در شرایط کنونی واقعاً هندبال ایران به یک مربی بزرگ نیاز دارد که عالی و تاپ باشد.

مهمترین تفاوت هندبال ایران با رومانی یا بهتر بگویم ایران با اروپا چیست؟

100درصد اروپا بهتر است و اینجا واقعاً تیم‌ها در سطح بالایی بازی می‌کنند. اکثر نتایج در مسابقات اروپایی نزدیک است و مسلماً سطح هندبال اروپا از آسیا بالاتر است. کیفیت لیگ های اروپایی اصلاً با لیگ‌های آسیایی قابل مقایسه نیست، البته از نظر امکانات هم تقریباً همین شرایط وجود دارد.

ارتباطت با سایر بازیکنان و هواداران تیم دیناموبخارست چگونه است؟

رابطه‌ام با بازیکنان تیم و هواداران خوب است؛ خدا را شکر همین ارتباط خوب هم یکی از عوامل موفقیت من در این تیم بوده است. اگر ارتباط دو طرفه و خوب بین ما ایجاد نمی‌شد قطعاً نمی‌توانستم اینقدر زود پیشرفت کنم و بدرخشم.

خاطره خاصی از مدت حضورت در دینامو داری؟

اتفاق خوب که خیلی زیاد برایم افتاده است. واقعاً تماشاگران رومانی ما را خیلی دوست دارند و اینکه هر جا بازی داریم با پرچم ایران خود را به سالن می‌رسانند. آنها همیشه و همه جا از ما حمایت می‌کنند؛ شاید باورش سخت باشد اما رومانیایی‌ها بیشتر از ایرانی‌ها ما را می‌شناسند!

حرف پایانی...

انشالله بتوانم یک روز جز بهترین‌های دنیا باشم و همیشه در اوج بمانم که البته این موضوع واقعاً برایم دور از دسترس نیست.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استکی: لقب خوبی برای ما انتخاب کرده‌اند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..