تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ساخت جدیدترین ناو موشک انداز ارتش

به گزارش افکارنیوز،

امیر دریادار افشین رضایی‌حداد فرمانده ناوگان شمال و منطقه چهارم دریایی ارتش گفت: جدیدترین ناو موشک انداز ارتش در شمال کشور تحت عنوان پروژه سینا 4 آخرین مراحل ساخت خود را طی می‌کند.

وی افزود: این ناو موشک انداز توسط صنایع دریایی شهید تمجیدی وزارت دفاع در حال ساخت است و در دهه فجر امسال یکی از فازهای الحاق آن صورت می‌گیرد.

رضایی حداد همچنین اعلام کرد: این ناو موشک‌انداز نسبت به 3 عضو دیگر خانواده سینا پیشرفته‌تر است و ضمن ارتقای کیفی، بسیاری از ایرادات نمونه‌های قبلی نیز برطرف شده است.

فرمانده ناوگان شمال ارتش با بیان اینکه زمان ساخت این ناو نسبت به نمونه‌های قبلی بسیار کوتاه‌تر شده است، توان رزمی آن را مانند دیگر ناوهای کلاس سینا عنوان کرد و گفت: ناو موشک‌انداز سینا4 با نام ناو جمهوری اسلامی «سپر» به آبهای خزر خواهد رفت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ساخت جدیدترین ناو موشک انداز ارتش»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..