تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سه هفته تا سونامی در تراکتور

کد خبر: ۴۳۶۰۷۴

۳۰  بازدید

ایران ورزشی: تراکتورسازی سایه به سایه پرسپولیس جلو می‌آید و یکی دو هفته هم توانست سرخپوشان پایتخت را به رده دوم جدول بفرستد. شاگردان امیر قلعه‌نویی فاصله خوبی از سایر رقبا گرفته‌اند و در حال حاضر پرسپولیس را تنها رقیب خود برای قهرمانی می‌دانند اما رقیب اصلی تراکتورسازی مثل بیشتر سال‌های گذشته، چیز دیگری است. این تیم بازهم گرفتار تغییرات خواهد شد، تغییراتی که تبریزی‌ها خاطرات خوبی از آن ندارند و بارها تیمشان از تغییرات ضربه خورده است.

شاید دست امیر قلعه‌نویی در نیم فصل باز باشد اما این به معنای تقویت قطعی تراکتورسازی نخواهد بود و می‌تواند باز هم در روند خوب تراکتورسازی وقفه ایجاد کند.

هرچند گربه سیاه تبریزی‌ها باعث شد تراکتورسازی هفته دوازدهم را تقریبا با ناکامی پشت سر بگذارد و صدر جدول را از دست بدهد اما شاگردان امیر قلعه‌نویی همچنان یکی از مدعیان اصلی قهرمانی هستند و با بازی‌هایی که به نمایش می‌گذارند، به خوبی نشان می‌دهند که چقدر برای رسیدن به جام امسال انگیزه دارند. بازیکنانی مثل ابراهیمی، کیانی، ایرانپوریان و... قطعاً امسال به چیزی غیر از قهرمانی تراکتورسازی فکر نمی‌کنند و اتفاقاً تا اینجای لیگ برتر که نزدیک نیم فصل هستیم، نشان دادند که با حمایت همه جانبه هواداران‌شان در اندیشه نشستن روی سکوی قهرمانی لیگ برتر هستند.

از طرف دیگر تراکتورسازی به همراه پرسپولیس فاصله خوبی از سایر رقبا گرفتند و نه تنها از نظر امتیازی بلکه از نظر نوع بازی و خودنمایی در مقابل حریفان به خوبی نشان دادند که نسبت به سایر تیم‌های مدعی مثل نفت تهران، استقلال، ذوب‌آهن و... از انسجام تیمی و هدایت بهتری برخوردار هستند و کمترین نوسان را در طول هفته‌های گذشته داشتند.

پرسپولیس 7 امتیاز و تراکتورسازی 5 امتیاز از تیم سوم جدول فاصله دارند، شاید این فاصله خیلی اطمینان بخش نباشد اما نوع عملکرد هر دو تیم در اینجای لیگ نشان داده که تراکتورسازی و پرسپولیس باز هم می‌توانند فاصله خود را با دیگر رقبا بیشتر کنند. در نتیجه با شرایط فعلی باید بپذیریم که رقبای اصلی قهرمانی لیگ برتر با برآورد آنچه که در طول هفته‌های گذشته اتفاق افتاده و امتیازهایی که کسب شده است، تراکتورسازی و پرسپولیس هستند که طی دو سه هفته اخیر صدر جدول هم بین این دو تیم دست به دست شده است. پرسپولیس گرفتار برخی حاشیه‌ها است که به احتمال زیاد خیلی زود جمع خواهد شد و تهدید جدی برای این مدعی نخواهد بود اما تراکتورسازی شرایطی کاملا متفاوت دارد و به نظر می‌رسد تا نیم فصل بتواند رقیب پرسپولیس در صدر جدول باشد و شاید بعد از بازی‌های نیم فصل باز هم شاهد یک تیم جدید و البته با تغییرات زیاد از تبریز در لیگ برتر باشیم. در حال حاضر با خارج کردن سینا عشوری از فهرست بازیکنان تراکتورسازی، این تیم برای جذب بازیکن در نیم فصل مسابقات، دو جای خالی خواهد داشت که باتوجه به برنامه ریزی که تراکتورسازی برای قهرمانی دارد، قطعاً نفرات مورد نیاز قلعه‌نویی برای رسیدن به این هدف جذب تیم خواهند شد که این تغییراتی را در ترکیب تراکتورسازی در بازی‌های بعد از نیم فصل به وجود خواهد آورد. از طرف دیگر شهرام گودرزی و علیرضا رمضانی بازیکنانی هستند که به احتمال زیاد در نیم فصل از جمع تراکتوری‌ها خارج خواهند شد چرا که گودرزی در هفته‌های گذشته چندان در ترکیب تراکتورسازی قرار نگرفته و قلعه‌نویی به او اعتقادی ندارد.

علیرضا رمضانی بازیکن مورد علاقه قلعه‌نویی هم همچنان گرفتار مصدومیت است و با وجود اینکه برای رسیدن به تیم قلعه‌نویی ازجمع بازیکنان استقلال خارج شد اما هرگز نتوانست به ترکیب تراکتورسازی وارد شود. با این حساب تا اینجای کار تراکتورسازی چهار جای خالی برای نیم فصل خواهد داشت که حتما قلعه‌نویی بازیکنان مورد نظرش را جذب می‌کند اما تغییرات تراکتورسازی به اینجا ختم نخواهد شد. دو بازیکن سرباز تراکتورسازی هم قبل شروع نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر از جمع تراکتوری‌ها خارج می‌شوند. سروش رفیعی و محمد نادری با تمام شدن سربازی‌شان تبریز را ترک خواهند کرد و به این ترتیب دو جای خالی دیگر برای تراکتورسازی باز خواهد شد، البته درباره بنگر هم گفته می‌شود که قصد جدایی کرده و احتمالا او هم از تبریز کوچ می‌کند اما باز شدن جا برای اینکه قلعه‌نویی بتواند بازیکنان مورد نیازش را به تبریز بکشاند، خیلی اتفاق خوبی هم برای تراکتورسازی نیست.

این تیم معمولا در سال‌های گذشته وقتی با تغییرات مواجه می‌شد، نتایج ضعیف تری کسب می‌کرد و نمی‌توانست خیلی زود با تغییرات کنار بیاید. به نظر می‌رسد این تغییرات بیش ازآنکه کمکی به برآورده شدن انتظار هواداران تراکتورسازی کند، نوعی سونامی در تیمی خواهد بود که تا اینجای لیگ یکی از دو مدعی اصلی قهرمانی لیگ برتر است.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سه هفته تا سونامی در تراکتور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..