تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




"خداحافظی طولانی" برنده به

به گزارش افکارنیوز،

«خداحافظی طولانی» به کارگردانی فرزاد موتمن در جشنواره «۱۲ ماه» برنده جایزه بهترین فیلم بلند داستانی شد.  

در جشنواره «۱۲ ماه» که به شکل آنلاین توسط شرکتی در کشور رومانی سازماندهی می شود، «خداحافظی طولانی» جایزه بهترین فیلم بلند داستانی را در دوره ماه نوامبر ۲۰۱۶ از آن خود کرد.

این فیلم تاکنون در جشنواره های بین المللی «بوسان» کره جنوبی، «کاسا آسیا» اسپانیا، «بنگلور» هند، «ظفار عمان»، «آل لایتز» هند، «مذهب امروز» ایتالیا و «دیدار» تاجیکستان و همینطور جشنواره های ایرانی فیلم در استرالیا و کانادا حضور داشته و لوح تقدیر بخش مسابقه فیلم های بلند در جشنواره فیلم «مذهب امروز» را نیز کسب کرده است.

۲ فیلم «خداحافظی طولانی» ساخته فرزاد موتمن و «شیفت شب» ساخته نیکی کریمی به پخش کنندگی بنیاد سینمایی فارابی در این دوره از جشنواره «۱۲ ماه» حضور داشتند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «"خداحافظی طولانی" برنده به»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..