تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بررسی یک آسیب اجتماعی در شبکه افق

به گزارش افکارنیوز،

 مستند «زندگی در مسیر آتش» به یک آسیب اجتماعی می‌پردازد. کارتن خوابی که اصطلاحی برای زندگی بی خانمان‌ها در خیابان‌هاست، از جمله ناهنجاری های اجتماعی در ایران و سایر کشورها محسوب می‌شود و در این بین، تهران به عنوان پایتخت کشورمان بیش از دیگر شهرها با این پدیده مواجه است.

یکی از حواشی مسئله ساز کارتن خوابی، نگاه جامعه به این افراد است؛ بیشتر مردم کارتن خواب ها را افرادی معتاد می‌دانند که دار و ندار خود را دود کرده و حال جایی برای زندگی ندارند اما این همه حقیقت نیست؛ این مشکلی است که بر اثر فقر، گاه به دلیل بروز ناآرامی های اجتماعی و برخی اوقات هم به دلایلی که چندان ارتباط مستقیمی با این ناهنجاری ندارند، نمایان می‌شود.

مستند «در مسیر آتش» شامل گفتگو با کارتن خواب ها، کارشناسان حوزه های مختلف اجتماعی و مردم درباره این مسئله است. علاوه بر این تصاویری از این ناهنجاری اجتماعی نیز به نمایش در می آید.

مهدی سلیمانی منصور کارگردان این مستند است.

«زندگی در مسیر آتش» را می توانید امشب ساعت 20:30 و تکرار آن را ساعت 8:00 روز بعد از شبکه افق تماشا کنید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بررسی یک آسیب اجتماعی در شبکه افق»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..